Gå til innhold

OlaNervik

Medlemmer
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om OlaNervik

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 28. april 1995
  1. 80g havregryn og en proteinshake, samme kjedelige frokosten!
  2. Den samme kjedelige frokosten som alltid.. 100g havregryn med melk og en proteinshake vedsiden av
  3. Skal selvfølgelig kutte gradvis karbs. Og varierer også mellom kjøtt/fisk/fugl På måltider det står kylling.
  4. Tenkte å slenge meg på her jeg også. Kanskje noen her kunne gi meg tilbakemelding og si hva dere syns om diettplanen jeg følger nå fortiden? Jeg er en gutt på 17år, er ca 178cm høy og veier per dags dato 84kg. Kjørte en bulkediett i vinter og var på 89kg 1.februar. Har fulgt denne dietten siden 1.februar og syns den har funke bra! Men Hva syns dere om denne? Vet jeg ligger veldig høyt på proteiner. Målet med dietten er å få ned fett% og samtidlig bevare muskelmasse. Trener kardio 2ganger i uka og styrke 5dager i uka. Frokost: 07.30 80gHavregryn & proteinshake Grønn te Tran
  5. Syns da synd på brian shaw om det innføres kilospris på fly..
  6. Mitt favoritt pwo må være albuterex, råeste jeg har prøvd. Nå fortiden bruker jeg SAW, funker bra! Gir meg samme feelingen som da jeg brukte jack3d.
  7. Har to så langt, begge tatt for to måneder siden og ble veldig fornøyd med resultatet! Et japansk kanji tegn for "styrke" på høyre underarm og et kors på ryggen. Blir hel sleeve og halv sleeve på armene så fort lommeboka tillater det
  8. Jeg bruker Whey-80 fra gymgrossisten. Helt greit proteintilskudd. Glutamin er aminosyre. L-gluamin hjelper på proteinsyntesen og jeg merker selv det hjelper på restutisjonen. CLA er en fettsyre som har dokumentert effekt på muskelvekst og fettforbrenning. Det finnes blandt annet naturlig i kjøtt og melk, om jeg ikke tar feil (?)
  9. Bcaa X-plode fra Olimp! Kan fåes kjøpt på gymgrossisten. Det er jeg veldig fornøyd med iallefall
  10. Omega 3 og proteinpulver er vel mest basic som kan være lurt å ta tilskudd av. Selv bruker jeg litt av hvert.. Det jeg bruker er: Proteinpulver, Kreatin monohydrat, L-glutamin, BCAA, CLA og ekstra tilskudd av C-vitaminer, tran og tilskudd for sink og magnesium. Jeg bruker også Noe som heter Chiax som er VELDIG næringsrike frø som blandes i vann til en slags gelè. Men jeg anbefaler iallefall tilskudd av omega 3 og proteinpulver Jeg bestiller alt på Gymgrossisten!
  11. 200kg i markløft som 16åring og 225kg i markløft som 17åring Og 115 i benk som 17åring (Med skulderskade i begge skuldrene..)
  12. Hehe, ville likt å sett noen ta en "proteinpulver-scoop" med craze ja!
  13. Kommer vel helt an på hvilket tilskudd det er? Pre-workout produkter er det vel mellom 4-5g pr scoop. Men proteinpulver rommer mye mere :-)
  14. Hehe, tror jeg skjønner hva du mener! Skal prøves på dagens ryggøkt! :cool:

Artikler fra forsiden

×
×
  • Opprett ny...