Gå til innhold

IIFYM/Fleksibelt kosthold


Kirill W.

Anbefalte innlegg

Det er faktisk et godt spm. Jeg kan egentlig ikke sette fingeren på det, men har vel mest med at han ikke er så karismatisk og virker som han er på en evig bulk, noe jeg ikke synes er så morosamt. Dog jeg har ikke sett så mange treningsbilder av han osv så vet ikke helt hvordan fysikken hans er. Men jeg er veldig pro "Practice what you preach". Man bør se ut som man vet hva man snakker om. Ikke at han ser ut som en svekling of course.

Men for all del, jeg er fan av IIFYM om man gjør det fornuftig og Ian innehar mye mer kunnskap om næring enn meg.

Ian McDonalds har i hvert fall klart å bygge svære glutes :)

dat ass

(Stoler du forresten på rådene til Lyle McDonald selv om han er tynnere enn deg?)

400453_2326788823789_2079109704_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hvor lenge han har trent, så jeg kan ikke uttale meg ang. hans resultat. Selv om man vet hvordan man løser et "problem" så trenger ikke nødvendigvis personen å være fri fra "problemet". I mangel på et bedre eksempel: Selv om en psykiater vet absolutt alt som er verdt å vite om forskjellige angstlidelser og hvordan man løser dette problemet betyr ikke det at psykiateren garantert vil være angstfri resten av sitt liv. :)

Ian McDonalds har i hvert fall klart å bygge svære glutes :)

dat ass

(Stoler du forresten på rådene til Lyle McDonald selv om han er tynnere enn deg?)

400453_2326788823789_2079109704_n.jpg

Jeg stoler egentlig ikke på noen av folka sånn sett. You gotta earn trust.

Men jeg respekterer de siden de driver med ting jeg er interessert i og de får meg til å tenke litt annerledes til tider.

Jeg liker å høre alle mulige teorier og studier som har gjort, men tar alle med en klype salt. Den hellige gral for perfekt trening og mat-inntak er ennå ikke oppdaget, men det er jakten på den som er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler egentlig ikke på noen av folka sånn sett. You gotta earn trust.

Men jeg respekterer de siden de driver med ting jeg er interessert i og de får meg til å tenke litt annerledes til tider.

Jeg liker å høre alle mulige teorier og studier som har gjort, men tar alle med en klype salt. Den hellige gral for perfekt trening og mat-inntak er ennå ikke oppdaget, men det er jakten på den som er spennende.

eehh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ian er smart, men han er fremdeles en 18-19 år gammel selvlært kar som nettopp er ferdig på videregående, som fremstår som om han skulle hatt allverdens mastergrader. Han hadde kledd litt mer ydmykhet.

Vet ikke hvordan Ian er personlig. Men det virker som at en coocky attitude er veien å gå for gratis PR?

Henviser meg til Lyle mcdonald , Martin Berkhan ( som har roet seg kraftig ned nå?) og Konstantinovs på forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calling out Ian McCarthy - Bodybuilding.com Forums

Ikke akkurat, 90% av det Ian gjør på bb.com er å diskutere religion/politikk. Og siden han er så høflig og tolerant ovenfor andre mennesker så er det egentlig bare en vei å gå...

EDIT: Sånn som her:

The Protein Roundtable - Alan Aragon, Eric Helms, and Ian McCarthy - Page 10 - Bodybuilding.com Forums

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...