Gå til innhold

IIFYM/Fleksibelt kosthold


Kirill W.

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig med Vegard. Å lykkes med IIFYM innebærer at du allerede har et fornuftig forhold til mat og kunnskap. That said så er det fjollete av Del Monte å uttale seg om noe han selv innrømmer å ikke ha noe som helst forkunnskaper om og begrep på. Hvis man tror IIFYM handler om å trøkke i seg drittmat har man misforstått kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er greit at han forsvarer synes sitt. En ting er om han hadde angrepet noen andre direkte, men her var det noen som angrep synet hans og da bør det være greit å forklare og komme med tilsvar. Jeg synes han løste det bra, og jeg synes ikke han dreit ut karen for mye. Jeg hadde nok forsøkt meg på å latterliggjøre ham enda mer. For det var et latterlig angrep.

Jeg tenker ikke på denne situasjonen spesifikt, har som sagt ikke sett videoen, men Ian har i lengre tid laget videoer der han tar opp hvor dumme alle andre er, og så lenge han ikke har noe å vise til selv så kommer han ikke til å tjene på det i et lengre perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på denne situasjonen spesifikt, har som sagt ikke sett videoen, men Ian har i lengre tid laget videoer der han tar opp hvor dumme alle andre er, og så lenge han ikke har noe å vise til selv så kommer han ikke til å tjene på det i et lengre perspektiv.

Du vet hvem Lyle McDonald er ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hvem Lyle McDonald er ikkesant?

Jepp, poenget ditt er? (vet hva poenget ditt er og du vet hva jeg kommer til å si til det ;) )

Ok. Jeg har bare sett to av videoene hans, og begge har vært helt greie selv om jeg synes han ser litt for lite fit ut til at jeg er interessert i å følge ham slavisk. Nå vokste jeg opp med en tidlig Lyle, så jeg synes egentlig de fleste er ganske seriøse :p

Som sagt, holde seg til informasjonsvideoer så blir det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

So?

Da sitter vi med veldig forskjellig intrykk vertfall :)

Har du lest på forumet til Lyle? Har du sett han poste på facebook/andre steder?

Exibit A:

Fine, Sturm, you’re not a paleotard. You’re justa fucking retard apologist for groups like the paleo fucks and Lustwig. How about the possibility that he’s just an alarmist dipshit who should be ignored completely because he can’t even get basic concepts right?

Or do you have to constantly make excuses for EVERYONE making bullshit claims like him, the paleo cult fucks, Dean Peat, etc. Because that’s what you seem to constantly do. “Oh, they make some good points.”

Yeah, a broken clock is right twice a day too. Because someone makes one good point doesn’t change the fact that EVERYTHING ELSE THEY ARE SAYING IS COMPLETELY FUCKING RETARDEDLY WRONG.

Lyle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...