Gå til innhold

IIFYM/Fleksibelt kosthold


Kirill W.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4-5 år på det der med seriøs trening (siste tricepsbildet er jo oppumpet like mye som er erigert penis ..)? Slik ser man jo ut etter man har gjort seg ferdig med noobgainsa nesten .. fint lite imponert.

Tja, med tanke på at han hadde anoreksi og veide under 50kg når han begynte å trene er jeg faktisk ganske imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, med tanke på at han hadde anoreksi og veide under 50kg når han begynte å trene er jeg faktisk ganske imponert.

Er jo et flott utgangspunkt å ha skamlav fett% .. tar jo ikke mange mnd'ene for å bli normalvektig mtp fett% og muskelmasse hvis man er tynn. Kanskje jeg er litt blindet av at han er en sciencefreak og jeg forventer mer .. spesielt når jeg ser mange natural bro's som har mye bedre progress enn han.

Not sure if srs?

Yee, srs. På de to bildene har han pump .. har fortsatt til gode å se en kald Ian i bar overkropp. Tipper det er stusselige saker. Han er en selvutnevnt ekspert som har trent seriøst i 4-5 år. I mitt hode burde han hatt bedre resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo et flott utgangspunkt å ha skamlav fett% .. tar jo ikke mange mnd'ene for å bli normalvektig mtp fett% og muskelmasse hvis man er tynn. Kanskje jeg er litt blindet av at han er en sciencefreak og jeg forventer mer .. spesielt når jeg ser mange natural bro's som har mye bedre progress enn han.

Yee, srs. På de to bildene har han pump .. har fortsatt til gode å se en kald Ian i bar overkropp. Tipper det er stusselige saker. Han er en selvutnevnt ekspert som har trent seriøst i 4-5 år. I mitt hode burde han hatt bedre resultater.

tumblr_manvxkCj0h1rricdjo1_500.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig så driter jeg like mye i hvordan formen hans er som hva alle synes om videoene hans.

Informasjonen han har kommet med har hvertfall hjulpet meg veldig mye med å legge opp treninga mi og maten min slik som jeg vil, og ting har blitt både enklere, mer effektivt og lettere å forholde seg til.

Og det er alt som teller for min del, kunne egentlig ikke brydd meg mindre om resten.

Når det gjelder bildene så synes jeg bare det er kult at Ian utvikler seg. Selv om han bruker mye tid på å få ut informasjon, så har han selv et ganske avslappet forhold til løfting og har ikke selv noen ambisjon om konkurrere eller noe.

Men fyren har jo alltid fått pes fordi han er feit og derfor ikke kan vite en dritt om ernæring, og derfor synes hvertfall jeg at det er litt tøft at han nå blir i bedre og bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så driter jeg like mye i hvordan formen hans er som hva alle synes om videoene hans.

Informasjonen han har kommet med har hvertfall hjulpet meg veldig mye med å legge opp treninga mi og maten min slik som jeg vil, og ting har blitt både enklere, mer effektivt og lettere å forholde seg til.

Og det er alt som teller for min del, kunne egentlig ikke brydd meg mindre om resten.

Når det gjelder bildene så synes jeg bare det er kult at Ian utvikler seg. Selv om han bruker mye tid på å få ut informasjon, så har han selv et ganske avslappet forhold til løfting og har ikke selv noen ambisjon om konkurrere eller noe.

Men fyren har jo alltid fått pes fordi han er feit og derfor ikke kan vite en dritt om ernæring, og derfor synes hvertfall jeg at det er litt tøft at han nå blir i bedre og bedre form.

the-rock-clapping.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1, har lært mye av Ian. Jeg har nå sluttet å ta med meg riskaker og proteinshake på trening :)

Ja, det er egentlig bare slike småting som har veldig mye å si for hvordan man kan gjøre det 100% hver gang med mat og trening, med halvparten så mye pes :)

Har vært mye gode artikler på ting rundt dette på fitnessbloggen feks også, men synes det er interessant å høre det fra noen som går litt mer ned i dybden og kan fortelle hvorfor ting er slik, og ikke bare at det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...