Gå til innhold

Favorittmat?????


ChristinaGJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ytrefilet og entrecote :) Best "bang for the buck"

Egg og bacon

søtpotet

er stort sett de vanligste, men min store akilleshel er til tider pasta, jeg er sikker på jeg kan spise pasta kun med smør/olivenolje på rett fra kjelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røkalaks og eggerøre - lunsjen nesten hver dag i det siste, men begynner å bli litt lei

Mager kesam, proteinpulver og bær - Spises ganske ofte

Taco - Spises litt for ofte

Kyllingwok - Spises ofte

Pizza - Spises litt for ofte

Risengrøt med proteinpulver - Vanlig kveldsmat

Favoritt:

Biff med god saus og poteter. Rød drikke med masse antioksidanter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, fjortisdietten : Litago og Go Måræn.

heha! det er den versjonen VG og DB kommer til å hente frem

Morgendagens Overskrift Vg:

Slik blir du fit, med yoghurt!

...Dietten består av Litago Sjokolademelk og GO Morgen Yoghurt med jordbærsmak forteller ernæringsfysiolog Tor.

mhm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heha! det er den versjonen VG og DB kommer til å hente frem

Morgendagens Overskrift Vg:

Slik blir du fit, med yoghurt!

...Dietten består av Litago Sjokolademelk og GO Morgen Yoghurt med jordbærsmak forteller ernæringsfysiolog Tor.

mhm!

Huff huff, Torribelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkalaks og eggerøre - lunsjen nesten hver dag i det siste, men begynner å bli litt lei

Mager kesam, proteinpulver og bær - Spises ganske ofte

Taco - Spises litt for ofte

Kyllingwok - Spises ofte

Pizza - Spises litt for ofte

Risengrøt med proteinpulver - Vanlig kveldsmat

Favoritt:

Biff med god saus og poteter. Rød drikke med masse antioksidanter til.

Kesam med Myo jordbær da?

Risengrøt? Kokt ris blandet med vann og pulver?

Ja, du vet mine kokkekunnskaper. Må ha det inn med te-skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myo jordbær ja. I'm a Strawberry man :D

Når man blander mager kesam med myo jordbær blir det sånn fin rosa farge også. Vekker appetitten :p

Risengrøt. Vanlig 1 times risengryn kokt med skummet melk. Null fett masse karbs. Blander i myoprotein rett før servering. Pleier ha i litt frosne bær også (vitamins you know).

Denne blir også rosa :oops:

Hender jeg bruker børge varianten med jasminris også. Men smaker ikke like godt som skikkelig risengrøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittmat? Oh...det må definitivt bli fløtegratinerte poteter med biff og saus. Nam. På en god andre plass kommer pasta..og en tredjeplass? Kake og gjærbakst.

2 av 3 nevnte er ting jeg absolutt ikke bør spise (hovedsaklig fordi jeg ikke tåler det:sick:).

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må like "ulovlig" mat så utrolig mye. Er det fordi det er ulovlig?

Jeg er som et lite barn. Vil ha det jeg ikke får. Maser til jeg får det. Maser. Maser. Sutrer. Maser. Får det. Og resultatet er bare bedritent, særlig siden jeg ikke tåler det. Det smaker godt da. Så i det sekundet det får være i munnen er det verd det. Men veier ikke opp for resultatet som er smerter:p. Men lykkelig er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...