Gå til innhold

Favorittmat?????


ChristinaGJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Enig. IS er så godt, men nå må jeg erstatte det med soya is :( funker men skulle gjerne kost meg med dreamis

Gråter ved din side:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var egentlig et vanskelig spørsmål, hehe.. Kan jo dele det opp slik:

Til frokost: Havregrøt med lettmelk og kanel er en klar favoritt!!

Middag: Veldig glad i sunne varianter av pizza og pannekaker, men spiser det mest som helgekos. Så til middag blir det nok kylling, helt fersk kylling som er naturell. Aah, det er såå godt!

Ellers er jeg veldig glad i cottage cheese med bringebærsyltetøy. Blir aldri lei det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco - Karbonadedeig med tacokrydder og salat er digg

Biff av entrecote, liker den best. Også får jeg kjøpt hele biffer på jobben :D MØØØØØR :D med bakt potet og grønnsaker

Potetstappe og karbo.deig.

Kalkunfilet

Popcorn med kernels nachoskrydder NAM :D

Er lite glad i godteri heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt italiensk: Ravioli med spinat og ricotta i en god pesto-tomatsaus - gjerne med litt filet av svin eller okse som stekes hel, men skjæres i tynne skiver med balsamico, ruccola, cherry tomater og parmesan shavings over. NAM! Selvsagt må man da ha dessert, enten panna cotta med caramel eller skogsbær eller en tykk mascarpone krem (visp en tykk krem med masse vaniljefrø, en eggeplomme (kan sløyfes) og sukker og vend inn mascarponeost - server med jordbær).

Ellers er jeg over middels glad i min egen hjemmelagde lasagne med bacon, CC og bechamelsaus ;) OG fondue med indrefilet og bakt potet. Eller pizza fra Pancetta... Eller tapas, både hjemmelaget og fra San Leandro... Hmm, tror konklusjonen fort kan ende opp med: Favorittmat = alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i perioder. Nå er det knekkebrød med cottage cheese og appelsinmarmelade/druer, eller vaniljeyoghurt med friske bringebær. Hadde en stund der jeg var helt hekta på tørka jordbær, og nå ser jeg for meg at jeg går inn i en kakao-periode (lett sjokoladedrikk, selvfølgelig:p). Selv om det ikke er mat, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...