Gå til innhold

Favorittmat?????


ChristinaGJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jo hjelpe å heller spise de man kjøper denne helger om to uker til. Regner ikke med disse har fått kjempelang tid til mørning.

Hvis jeg kjøper biff på Rema 1000 pleier jeg også la de ligge en god stund.

Et tips er også å ta biffstykkene ut av kjøleskapet tidlig på morgenen eller kvelden før og la de ligge i romtemperatur endel timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke vi som Flyt i Tromsø?

Må være eneste plassen i Norge noe heter Flyt Burger, om det er det så er jeg enig. Najs burger

Seff! Tidenes beste burger! va før iallefall, har en kompis som jobba der som alltid fiksa litt extra good stuff på mine! :p

Og Burgerman Burger på Kv.Øya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cottage cheese + yoghurt + søtning + musli/nøtteblanding. namnamnam...:D

Brødmat med masssse digg pålegg. Helst kombinasjonen majonesliknende og kjøttliknende + krydder.

Sjokolade er jo nr 1 da, det overgår jo ALT.;)

Mat er egentlig best når man kan spise akkurat så mye man vil, med god samvittighet... er ikke like digg med sjokolade om det kun er tillatt å spise 2 biter, det blir så stressende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese + yoghurt + søtning + musli/nøtteblanding. namnamnam...:D

Brødmat med masssse digg pålegg. Helst kombinasjonen majonesliknende og kjøttliknende + krydder.

Sjokolade er jo nr 1 da, det overgår jo ALT.;)

Mat er egentlig best når man kan spise akkurat så mye man vil, med god samvittighet... er ikke like digg med sjokolade om det kun er tillatt å spise 2 biter, det blir så stressende.

Åh, ja! Sjokolade<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff! Tidenes beste burger! va før iallefall, har en kompis som jobba der som alltid fiksa litt extra good stuff på mine! :p

Og Burgerman Burger på Kv.Øya!

Burgerman er jo crap! Brødet er jo bare ei seig klump uten tyggemotstand. Men skal være enig i flytburgeren. Den er nokså god, men slår ikke Grunderburger :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
ooh, jaggu ble jeg akutt sulten igjen etter å ha lest gjennom innleggene....

myye god mat her og, dessverre ikke av så sunne varianter men :blush:; quesedillas, taco med karbonadedeig, thai curry chicken, chirozo pølse og eggerøre..

og ikke minst en sjelden gang indrefilet med fløtegratinerte poteter og bearnaisesaus, mmm....

Følelser og Fornut sammarbeider aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...