Gå til innhold

Den store periodisk faste-tråden


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske ny innen PF, og bruker fortsatt litt tid på å venne meg til de nye måltidsrutinene. Enkelte morgninger er litt tøffe, når jeg sitter på skolen og kjenner litt på sulten og minuttene går skremmende sakte.

Men så kommer jeg hjem og kan spise DET store måltidet som aller helst innebærer litt av alt som finnes i kjøleskapet!

Jeg har lyst på alt på en gang - og for første gang noensinne kan jeg søren meg få det også :)

Tror ikke jeg går tilbake til frokosten igjen med det første ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre dag på periodisk faste, et spisemønster som jeg tror passer veldig bra for meg ettersom jeg aldri har vært glad i hverken frokost eller kveldsmat. Blir forhåpentligvis lettere å holde fingrene fra "kveldssjokoladen"... :) Spisevindu 11:30 - 19:30. Trening ca 5 dager uka (kardio: spinning, zumba og intervall eller langkjøring mølle. Styrke: ca RYP 3 ganger i uka). I følge pulsklokka forbrennes da 2500-3000 kcal i uka. MEN: Må nok jobbe med matinntaket. 1600 og 1300 kcal inntatt disse dagene er kanskje i minste laget. Er en voksen dame på 41 år, 170 høy og 85 kg (- 30 kg hittil, juhu!!:p). Har store planer om å bli kvitt 15-20 kg til og bli sterk og utholdende! Planen er ihvertfall å få i meg 130-170 g protein og mindre enn 50 g karbs i løpet av en dag. Og så en bra dose fett naturligvis. Så får jeg prøve meg fram med dette på mer mat på treningsdager og mindre på fridager. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver med PF, men PTen min sier at siden jeg er så høy: 198 cm - burde jeg ikke spise etter periodisk faste-prinsippene.

Sier han dette bare fordi han ikke har nok kunnskap om PF? fordi jeg føler meg awesome å spise etter PF

hehe.. aldri hørt om at PF har grenser utifra høyden.. Tror du burde skaffe deg en annen PT:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med PF, men PTen min sier at siden jeg er så høy: 198 cm - burde jeg ikke spise etter periodisk faste-prinsippene.

Sier han dette bare fordi han ikke har nok kunnskap om PF? fordi jeg føler meg awesome å spise etter PF

Du kan ikke spise maten din i løpet av 8 timer i stedet for 12 timer fordi du er 198 og ikke 189? Makes sense ;) Bytt PT og se deg aldri tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med PF, men PTen min sier at siden jeg er så høy: 198 cm - burde jeg ikke spise etter periodisk faste-prinsippene.

Sier han dette bare fordi han ikke har nok kunnskap om PF? fordi jeg føler meg awesome å spise etter PF

Betaler du denne personen penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvordan det er med biorytme-dietten kombinert med PF? Har lest en del om biorytme-dietten og har tenkt til å gi den et forsøk, men PF er meg så hjertenært at det gidder jeg aldri i verden og gi opp. Jeg trener ofte fastende, og til nå har jeg jo pleid og la PW-måltidet mitt være mye karbohydrater, og det går jo ikke på biorytme-dietten? Innspill, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan det er med biorytme-dietten kombinert med PF? Har lest en del om biorytme-dietten og har tenkt til å gi den et forsøk, men PF er meg så hjertenært at det gidder jeg aldri i verden og gi opp. Jeg trener ofte fastende, og til nå har jeg jo pleid og la PW-måltidet mitt være mye karbohydrater, og det går jo ikke på biorytme-dietten? Innspill, anyone?

Du trener fastende, men har PW måltid?:meh: hmmm.. er ikke PW før trening, eller er jeg heelt på jordet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...