Gå til innhold

Den store periodisk faste-tråden


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mer utfyllende, takk? :) Hvorfor mener noen over her at det ikke anbefales? Jeg tenker at fett er et vel så viktig, egentlig mer viktig, næringsstoff som karbohydrater. Proteinbehovet dekkes naturligvis, også fra kilder som innebærer litt fett, som egg.

Poenget mitt var at det ikke er nødvendig med så lite fett på PF. Du ser selv. Hvis du fungerer fint på så lite fett så er det bare å kjøre på. Hvis ikke, spis mer. Ya dig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer utfyllende, takk? :) Hvorfor mener noen over her at det ikke anbefales? Jeg tenker at fett er et vel så viktig, egentlig mer viktig, næringsstoff som karbohydrater. Proteinbehovet dekkes naturligvis, også fra kilder som innebærer litt fett, som egg.

Fordi PF er en måltidsfrekvens... Ikke en fasit på hvilke næringsstoffer man skal spise.

Det burde vært forum-ban som straff for å stille spørsmål som allerede er besvart i denne tråden 1000 ganger :p neida! ... joda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi PF er en måltidsfrekvens... Ikke en fasit på hvilke næringsstoffer man skal spise.

Det burde vært forum-ban som straff for å stille spørsmål som allerede er besvart i denne tråden 1000 ganger :p neida! ... joda

Hehe, beklager :rolleyes: Jeg har alltid sett på det slik selv, da PF, som du sier, ikke handler om hva man skal spise, men heller når man spiser. Grunnen til at jeg spurte (igjen) var fordi det ble nevnt over:

I følge Lean-gains protokollen skal du holde fett-inntaket relativt lavt på styrketreningsdager(typ. 20-40g) og heller øke det på kardio/hviledager

- Og egentlig var spørsmålet ment til Jenny, men jeg glemte å sitere henne :) Skal uansett sette meg i skammekroken noen timer for min grove forbrytelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Og egentlig var spørsmålet ment til Jenny, men jeg glemte å sitere henne :) Skal uansett sette meg i skammekroken noen timer for min grove forbrytelse ;)

Man må ikke holde fett-inntaket lavt på PF som spisemønster, men om man følger Lean Gains varianten som er den mest kjente, så anbefaler Martin og holde det lavt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...