Gå til innhold

Creepy på trening

Anbefalte innlegg

Kickboxinga for to år siden:

Mann i femti åra hadde glemt (?) å ta på seg underbukser og hadde også tilfeldigvis (?) hull i hele skrittet på shortsen.. o_O Dere kan jo selv tenke dere hvordan det så ut da han skulle gjøre round kick! :(:hilarious:

Men seriøst, det var ett ganske brutalt syn.

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Eg gjekk på ein alvorlig creepy på trening smell forrige veke. Eg tok på meg reservebokseren min(hushjelpen prøvde å sluntre unna) og stakk avgårde på trening. Reservebokseren har ein ganske så stor fransk åpning under i midten. Eg låg meg på benken og skulle presse litt. Eg tenkte eg skulle ta litt benk med beina på benken. Det var nokre andre folk i nærleiken som plutselig stakk avgårde då eg oldt på. Etter trening låg eg merke til at buksa eg trente i også hadde hull midt under, på nøyaktig samme plassen som bokseren. Det betyr i klartekst at eg låg meg til slik at dei andre såg rett inn i kaviarstjerna mi.

Annonse

Eg gjekk på ein alvorlig creepy på trening smell forrige veke. Eg tok på meg reservebokseren min(hushjelpen prøvde å sluntre unna) og stakk avgårde på trening. Reservebokseren har ein ganske så stor fransk åpning under i midten. Eg låg meg på benken og skulle presse litt. Eg tenkte eg skulle ta litt benk med beina på benken. Det var nokre andre folk i nærleiken som plutselig stakk avgårde då eg oldt på. Etter trening låg eg merke til at buksa eg trente i også hadde hull midt under, på nøyaktig samme plassen som bokseren. Det betyr i klartekst at eg låg meg til slik at dei andre såg rett inn i kaviarstjerna mi.

Stalltips: Invester i nye plagg når dei er gått hol på.

Hahahahaha, har "reserveboksere" selv!! Men da er jeg UTROLIG varsom med hva jeg har på meg av treningstøy. Urutinert Tuba ;(

Hahahahaha, har "reserveboksere" selv!! Men da er jeg UTROLIG varsom med hva jeg har på meg av treningstøy. Urutinert Tuba ;(

Eg veit, men eg er berre ein enkel mann frå landet. Det skal sies at eg ikkje visste om hullet i buksa då eg drog frem daimsjakten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...