Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Mink (y)

Ingenting er deiligere enn å merke at det man jobber for er innen rekkevidde, være seg en bukse som passer etter to år, eller det å se at kroppen forandrer seg. Kroppen min har ikke hatt den fasongen den har nå siden jeg var i tenåra, selv ikke da jeg veide 53 kg. Styrketreningen har altså noe for seg :-) Kos deg i buksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg også på, jeg skal ned ca 20kg men for all del ikke innen sommeren! :p

Det frister virkelig å gjøre det innen sommeren men vet jo at da blir de på en usun måte og jeg kommer til å få hengehud over alt!

På med den ikke eksisterende tålmoigheten og smilefjeset er veldig klar for morgentrening imorgen tidlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det trenes før turen går til Sicilia i slutten av juli! Jeg velger å ikke følge så mye med på kiloene (har også kastet badevekten ut vinduet) , jeg føler heller fettprosenten må litt ned for min del. Så det blir full fokus på styrke og et bra kosthold!

Skal finne frem målebåndet og måle fremgangen, det tror jeg er bedre motivasjon enn vekta for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på god vei, men så har jeg blitt sjuk... Syntes så synd i meg sjøl at eg spise litt chips og kake. Og no føler eg meg skitten! Men eg skal ta det inn igjen.

Må unne seg litt innimellom, hvis ikke vil vi aldri klare å gjennomføre. Tenker du tar det kjapt inn igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, etter i fjor sommer som ble laaang med mye grillmat og lite trening var det på start igjen. Men, har trent en stund nå og er mye bedre enn i fjor. Kjøpte mat og treningsprogram av Julie Rafoss. Merker fremgang uke for uke:) Hver mandag er start på ny uke med nye mål, helt utrolig digg! Så flott at du dro frem denne tråden!

Så bra, kan du fortelle litt mere om Julie Rafoss? Er det diett og trening? Morro at vi er flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsatte som før og nådde målet mitt om -40 kilo innen 2årsramma jeg hadde satt =)

Nå har jeg desverre hatt ødelagt rygg i noen månder, så har et par ekstra kilo jeg skal ta av nå til sommeren.

Men er mest muskelbygging som er i fokus =)

så utrolig flott. Gratulere!!! Noen få kilo til sommeren blir en lett ting nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, kan du fortelle litt mere om Julie Rafoss? Er det diett og trening? Morro at vi er flere

Her kan du lese litt om Julie Rafoss | Personlig trener og coach

Jeg er utrolig fornøyd! Fra å ligge alt for lavt kalorimessig og fullstendig tom for energi er jeg nå et nytt menneske!

Nå går jobben som en drøm, ungene er gøy, mannen er mer spennende enn noen sinne, treningsrommet blir slitt:jimlad:

Jeg sprudler av glede og energi! Du kan selv bestille program ut i fra hva ditt mål er. Mitt er, slippe å være sulten, bygge muskler og gå ned i fettprosent. Alt det andre kom som en vidunderlig bonus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skal også ned i litt vekt etter min datter komm til verden :)

No har vekta stagnert og har gjort det ei god stund noen som kan hjelpe meg hvor mye kal intak i skal ha i meg.

er ca 63-64 kg og er 164cm lang

trener ca 3-4 dager i uker trener for det meste vekter og lite cardio. men noe cardio er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med, jeg skal ned til sammen min 20 kg. Mest mulig til sommeren hadde vært bra! Trener styrke 5 dager i uken og spiser diett satt opp til meg. Jobbe perioder med mye reising gjør at det er utfordring i forbindelse med riktig og nok mat, og for mye vin. Men nå er det bare å stramme inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...