Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha en stor eksamen 14.juni, så synes det er vanskelig å prioritere diett og trening, men jeg skal gjøre mitt ytterste! trenger litt motivasjon :-)

Synes du skal prøve! Jeg jobber 100% som lærer, er alenemor og studerer ved siden (noe som betyr eksamen for min del også). Det å trene og spise sunt, gir meg faktisk den energien jeg trenger for å komme igjennom dette og klare hverdagen :-)

Lykke til, kan jeg klare det, kan du det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en stor eksamen 14.juni, så synes det er vanskelig å prioritere diett og trening, men jeg skal gjøre mitt ytterste! trenger litt motivasjon :-)

Jeg vet hvordan du har det :) jeg har 6 eksamener og er ikke ferdig før i juli, så har to måneder med eksamenstid foran meg. Om man tenker på alternativetvå spise usunt så er ikke det noe bedre, man før jo mer overskudd og motivasjon gjennom lesetiden om man spiser bra :) viktig å ikke spise for lite da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sommeren 2013 skal jeg ned i vekt. Men siden jeg ikke har badevekt, så bruker jeg bare målebandet og derfor har jeg som mål å fjerne 10 cm rundt magen og hoftene før juli. Trener i snitt 4 ganger per uke, går mye og for en uke siden kastet jeg meg på 100-dagers challengen til en av bloggerne: 100 dager uten snop og godteri. Ellers tenker jeg å spise med magen istedefor øynene og generelt lage sunnere alternativer :)

Jeg er forresten 176cm, er 106cm over hoftene og magen på det største (målet er å være 95cm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før sommeren 2013 skal jeg ned i vekt. Men siden jeg ikke har badevekt, så bruker jeg bare målebandet og derfor har jeg som mål å fjerne 10 cm rundt magen og hoftene før juli. Trener i snitt 4 ganger per uke, går mye og for en uke siden kastet jeg meg på 100-dagers challengen til en av bloggerne: 100 dager uten snop og godteri. Ellers tenker jeg å spise med magen istedefor øynene og generelt lage sunnere alternativer :)

Jeg er forresten 176cm, er 106cm over hoftene og magen på det største (målet er å være 95cm).

Jeg prøver å slenge meg med på challengen *kjenner jeg kommer til å slite allerede på fredag, 17 mai*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min sommerform så langt! (Obs: om du lurer på hva jeg har på navlen er det bare et fødselsmerke)

Jeg er 172 cm, vekt ?, 103 cm rundt hoftene, og 70 cm something rundt midje.

[ATTACH=full]104991[/ATTACH]

Du ser jo kjempeflott ut! I wish i could look like you :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei dere! Så hyggelig med liv i denne tråden igjen :)! Jeg er i full gang med sommerkroppen 2013. For øyeblikket jobber jeg med å skrelle av vinterpelsen! Er ikke mange kiloene som skal av.4-5kg. Startet med PSMF på søndag. Flere som er med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på PSMF, starter på mandag:)

Jippi! :D We can do it! Det er så kjekt å ha noen med seg altså. Målet mitt er 60 kg denne sommeren også. Nå er jeg på 65 ca. Skal til syden 2.august, så det er absolutt siste frist! Mitt første delmål er 62kg til 21. Juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en stor eksamen 14.juni, så synes det er vanskelig å prioritere diett og trening, men jeg skal gjøre mitt ytterste! trenger litt motivasjon :-)

Jeg gikk på PSMF i fjor mens jeg skrev bacheloren! Jeg er helt sikker på at du også greier å komme i god form til tross for 14.juni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ivve(y)

Vekt i dag: 61 kilo, høyde 168 på strømpene. I dag passet en bukse jeg ikke har prøvd på et par år, lykke :joyful:

Ingen planer om å gå ned i vekt, bare spise godt etter Julie Rafoss sin diettplan til meg + masse styrke.

Du må jo være slank som en gresk gudinne nå!? Hvorfor PSMF? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Så hyggelig med liv i denne tråden igjen :)! Jeg er i full gang med sommerkroppen 2013. For øyeblikket jobber jeg med å skrelle av vinterpelsen! Er ikke mange kiloene som skal av.4-5kg. Startet med PSMF på søndag. Flere som er med? :)

Jeg har lyst å være med på PSMF, men har ikke helt kunnskapen;) Jeg føler jeg går bare oppover i vekten (satser på d er muskler, mohahah) , så hadde vært godt med en liten hurtigbooster for å komme litt ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PSMF? Og så har dere bare et par kg å ta av? Dere er klar over at dette er noe som er beregnet på folk som er kraftig overvektige?

Tja..har jo ikke tenkt å gå på det over lengre tid, og jeg har en del og ta av:) Med en fettprosent på 30, og i følge meg selv 7 kg ekstra på kroppen, så er d litt å ta av:confused: Er jo heller ikke snakk om å gå over lengre tid, kanskje bare en 14 dagers intensiv kur:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..har jo ikke tenkt å gå på det over lengre tid, og jeg har en del og ta av:) Med en fettprosent på 30, og i følge meg selv 7 kg ekstra på kroppen, så er d litt å ta av:confused: Er jo heller ikke snakk om å gå over lengre tid, kanskje bare en 14 dagers intensiv kur:whistle:

Fett%en greit nok, jeg ser den :p Men 7 kg er ikke all verdens ;) Ikke når man tenker på at de som er mye mer overvektige kanskje har 20 kg +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...