Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH=full]39894[/ATTACH][ATTACH=full]39895[/ATTACH][ATTACH=full]39896[/ATTACH] Sånn!!:D

Dette er etter to runder med psmf. Ca 10 dager først, så 9 dager. En uke pause imellom. Selv synes jeg det er størst forskjell mellom bilde 1 og 2:) Ser dere noe forskjell mellom de to siste? På bilde 1 veier jeg 64kg.Bilde 2: 62,2kg. Bilde 3: 61kg.

Jeg har derfor gått ned 3kg totalt. Har dagen idag + morgendagen igjen på psmf:D

wow så flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe fin forandring! Noe sånt håper jeg også på:) når det er sagt, jeg bruker diett.no til å regne ut næringsinnholdet i løpet av psmf dietten, men sliter med å ha så lite fett og så mye protein som er anbefalt. Bare det å ta fiskeolje gjør jo at antall g. fett skyter til værs. Har lest et sted at man helst bør ligge under 20g. på både fett og karbo.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin forandring! Noe sånt håper jeg også på:) når det er sagt, jeg bruker diett.no til å regne ut næringsinnholdet i løpet av psmf dietten, men sliter med å ha så lite fett og så mye protein som er anbefalt. Bare det å ta fiskeolje gjør jo at antall g. fett skyter til værs. Har lest et sted at man helst bør ligge under 20g. på både fett og karbo.. Noen tips?

Jeg tror de 20g fett er utenom fiskeoljen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin forandring! Noe sånt håper jeg også på:) når det er sagt, jeg bruker diett.no til å regne ut næringsinnholdet i løpet av psmf dietten, men sliter med å ha så lite fett og så mye protein som er anbefalt. Bare det å ta fiskeolje gjør jo at antall g. fett skyter til værs. Har lest et sted at man helst bør ligge under 20g. på både fett og karbo.. Noen tips?

Tusen takk:D 20g fett er med fiskeolje. Jeg pleier å bare spise ett måltid med grønnsaker hver dag. Slik får jeg lavt karbonivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med dere, jenter?:D Jeg har virkelig kost meg på ferie! Jeg har spist is hver eneste dag og spist masse god og sunn mat:D Det var tennisbane og trimrom på hotellet, så det ble litt trening iallefall. Nå vil jeg bare tilbake..:( Har gått opp ca 1kg, men det er nok bare vann. Jeg gikk bananas på Tax free, så nå sliter jeg med at jeg hele tiden må oppi godteposen. Det blir en uke til med Psmf etterhvert da jeg skal ned til 60kg. Noen som har noe spennende å fortelle eller? Var rimelig dødt her inne:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært 9 dager på ferie. I sverige. Polarbrödet och sirapslimpans hemland... Oops :(

Gleder meg til jeg skal hjem på söndag. Faktisk. :D

Så deilig. Litt må man kose seg! Jeg vil bare tilbake til Syden jeg..:unsure: Blir kanskje en tur til i slutten av august.. HVIS jeg får meg jobb og kan starte 1.sept. Flytter til Drammen 1.aug, så her skjer det ting:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dette ja :blush:

Mye god (og karborik) mat i sommer! Og mer skal det nok bli... :blush: Skal ærlig talt si at jeg ikke har noe særlig skyldfølelse... Klarer ikke bry meg akkurat nå, og vil bare gjøre det som føles bra. Om jeg plutselig har lyst til å være flink igjen - så gjør jeg det :) Det er jo ikke en vane jeg holder på og bygge, mer som en "lang utskeielse" :p Is hver dag hele juli <3<3 Hihi :) Går fint med og holde seg lavt på kaloriene though!

Satser på "ned i vekt" og sommerkroppen 2013! :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fremgang sookie! du ser amazing ut:thumbsup: sorry for at jeg har vært fraværende. Har værtå reist en del i ferien blant annet på cruise. Vet det er treningsenter, påskipet, men jeg tok helt av med tanken på at "NÅ er det ferie!!" så jeg la på meg 4 kg under den turen:eek: . All mat var gratis å 3 retters middag hver kveld...hjelpes. Nå har jeg tatt av 2 av de kiloene igjen å er "fit to fight" neida. Er ikke så opphengt i vekta lenger men målene!

Trener 4 dager styrke og 2 dager kardio hver uke, og slik skal det bli til jeg er fornøyd! Har dere spisedager? Tror jeg skal droppe dem frem til jeg ser tydelig fremgang heller.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere, jenter?:D Jeg har virkelig kost meg på ferie! Jeg har spist is hver eneste dag og spist masse god og sunn mat:D Det var tennisbane og trimrom på hotellet, så det ble litt trening iallefall. Nå vil jeg bare tilbake..:( Har gått opp ca 1kg, men det er nok bare vann. Jeg gikk bananas på Tax free, så nå sliter jeg med at jeg hele tiden må oppi godteposen. Det blir en uke til med Psmf etterhvert da jeg skal ned til 60kg. Noen som har noe spennende å fortelle eller? Var rimelig dødt her inne:p

Må bare nevne at du ser så amazing ut at vekta ville jeg kastet ut av vinduet! Gå på stranden STOLT. du har vært veldig flink:) . hvor høy er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne at du ser så amazing ut at vekta ville jeg kastet ut av vinduet! Gå på stranden STOLT. du har vært veldig flink:) . hvor høy er du?

Tusen takk, kjære deg:D Veldig hyggelig å høre. Jeg er 1.68. Man skal kose seg litt ekstra i ferien synes jeg. Vi er jo så flinke resten av året. De kiloene forsvinner sikkert fort når du spiser sunnere/begynner å trene igjen. Nå er jeg i hjembyen min, og her spiser jeg det jeg føler for. Blir litt søtsaker, men jeg spiser sunn mat også. Jeg tenkte å være mer strikt i august igjen. Vanligvis spiser jeg godteri og det jeg vil på lørdager. Tenker å fortsette med det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...