Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Neeeei. Hvorfor har du gjort det, Monicaih?:p Jeg er sikker på at du er helt nydelig akkurat som du er nå. Jeg husker jeg også gruet meg til å gjøre det..Men så gutset jeg på! Jeg fikk jo ingen negative kommentarer heller:) Jeg ble inspirert og styrket av de fine kommentarene. Veien videre ble derfor så mye lettere! Men det er selvfølgelig opp til deg:D

Fikk flere liker og gode tilbakemeld. men, rart å ha bilde av seg selv ute i bare bikinien. Liker å se på andre, men fysj, det å se på seg selv var noe annet. Sender deg et privat, for det er gøy å følge deg og veldig motiverende for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DA har jeg endelig begynt å gå ned litt, og er under der jeg avsluttet på forrige Psmf. Merker at fettet har sluppet og at det "henger" litt løst rundt kroppen. Er ikke sikkert dere skjønner hva jeg mener. Satser på at jeg blir stram når dette forsvinner:D Begynner å bli ganske tungt dette også, merker jeg. Er på en måte aldri mett, men aldri kjempesulten heller. Det er faktisk en kjempeålreit diett å gå på. Det er ingenting av denne maten som trigger noe søtsug. Det har jeg slitt med på andre dietter. Kommer med formbilder neste uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg endelig begynt å gå ned litt, og er under der jeg avsluttet på forrige Psmf. Merker at fettet har sluppet og at det "henger" litt løst rundt kroppen. Er ikke sikkert dere skjønner hva jeg mener. Satser på at jeg blir stram når dette forsvinner:D Begynner å bli ganske tungt dette også, merker jeg. Er på en måte aldri mett, men aldri kjempesulten heller. Det er faktisk en kjempeålreit diett å gå på. Det er ingenting av denne maten som trigger noe søtsug. Det har jeg slitt med på andre dietter. Kommer med formbilder neste uke;)

Flinka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg virkelig til nytt formbilde Sookie!

I dag sklei alt ut for meg, sunn og flink helt til mannen kom hjem med chablis, grillmat og naboen med corona og chips.. jaja, det blir en ekstra treningsøkt denne uka. Og jeg som har sendt formbilder under trening og etter trening på mannens mobil i hele dag.. hehe.. kanskje derfor han kom hjem med chablis.:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg virkelig til nytt formbilde Sookie!

I dag sklei alt ut for meg, sunn og flink helt til mannen kom hjem med chablis, grillmat og naboen med corona og chips.. jaja, det blir en ekstra treningsøkt denne uka. Og jeg som har sendt formbilder under trening og etter trening på mannens mobil i hele dag.. hehe.. kanskje derfor han kom hjem med chablis.:wub:

Du er jo så flott, Monica:) Det er sannelig ikke lett i disse fotballtider..Min samboer har spist så mye chips i det siste..Jeg får helt vondt inni meg av at jeg ikke kan smake. Igår spiste jeg faktisk noen flak, men jeg hadde gått ned 200g fra igår til idag:D Men nå blir det 4 rene dager med Psmf før turen går til Rhodos på onsdag!!:p Nå kjører vi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, øl, chips og fotball hører liksom sammen. Mannen har vært streng med seg selv i disse perioder, flink! Bortsett fra chablis på en torsdag, fnis :)

Tusen takk for den fine kommentaren Sookie!

Skal bli så deilig med ferie nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Henger meg på her om jeg får lov? :)

Etter å ha studert i utlandet har det resultert i 9 (!!) kg ekstra det siste halve året. Jeg klarer ikke komme inn i rutinene mine her hjemme igjen, og trenger en motivasjonsboost. Etter å ha lest mye opp og ned og i mente om psmf har jeg funnet ut at jeg skal prøve meg på det :)

Sånn, nå har jeg sagt det til dere, og kan derfor ikke jukse.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-4872-14440866334814_thumb.jpg Sånn!!:D

Dette er etter to runder med psmf. Ca 10 dager først, så 9 dager. En uke pause imellom. Selv synes jeg det er størst forskjell mellom bilde 1 og 2:) Ser dere noe forskjell mellom de to siste? På bilde 1 veier jeg 64kg.Bilde 2: 62,2kg. Bilde 3: 61kg.

Jeg har derfor gått ned 3kg totalt. Har dagen idag + morgendagen igjen på psmf:D

post-4872-14440866334495_thumb.jpg

post-4872-14440866334662_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste sommer sier jeg bare, neste sommer skal jeg og se like bra ut! Du havner herved inn i mappen med motivasjonsbilder! :thumbsup:

Åh, så morsomt!!! Jeg synes faktisk dette har gått veldig greit. Dette er en diett jeg også skal ta frem når det trengs!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så morsomt!!! Jeg synes faktisk dette har gått veldig greit. Dette er en diett jeg også skal ta frem når det trengs!:)

Ja, jeg skal prøve igjen når ferien er over.. Ikke så lett å kjøre PSMF når man er hos andre folk og blir servert det ola nordmann spiser :p Litt godt å ta pause fra diett akkurat nå kjente jeg (selv om det ikke betyr at jeg kan stappe i meg alt jeg kommer over!), starter på ny frisk om 2 uker når ferien er over for i år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]39894[/ATTACH][ATTACH=full]39895[/ATTACH][ATTACH=full]39896[/ATTACH] Sånn!!:D

Dette er etter to runder med psmf. Ca 10 dager først, så 9 dager. En uke pause imellom. Selv synes jeg det er størst forskjell mellom bilde 1 og 2:) Ser dere noe forskjell mellom de to siste? På bilde 1 veier jeg 64kg.Bilde 2: 62,2kg. Bilde 3: 61kg.

Jeg har derfor gått ned 3kg totalt. Har dagen idag + morgendagen igjen på psmf:D

nydelig kropp før og etter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...