Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må nok følge med på denne tråden. Har til nå tatt meg god tid med både trening og mat. Har fått en rutine på treningen og har latt det bli en livsstil. Er nå på tide å ta en skikkelig oppvask på minst 10kg. Har den siste måneden fokusert på løping, og har nå begynt å kombinere løping og styrke i henhold til RYP programmet. Det vil si løping (4x4) tre dager i uken og styrke med base øvelser en gang i uken. Har merket forskjell på kroppen etter det ble mer løping og la til karbohydrater i dietten. Tidligere styrte jeg vekk fra karb. så mye som overhodet mulig, men endret måltidene og la til 50g ris på minst ett måltid til dagen, og det har hjulpet på og gitt kroppen et kick det nok trengte. :sneaky: Lesson learned; Karbohydratrer er ikke farlig. Håper på større endringer frem til august da jeg skal til Barcelona og ønsker å kunne ha så lite klær på meg som mulig uten å føle meg ukomfortabel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Så hyggelig med liv i denne tråden igjen :)! Jeg er i full gang med sommerkroppen 2013. For øyeblikket jobber jeg med å skrelle av vinterpelsen! Er ikke mange kiloene som skal av.4-5kg. Startet med PSMF på søndag. Flere som er med? :)

SOOKIE:) Der er du jo!! Lenge siden sist gitt. Blir ikke noen hard diett på meg. Bare litt for å se om jeg får løsnet litt på det siste som henger igjen. Er egentlig ganske nøyd, men mer synlige muskler før strandlivet vil jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sommeren 2013 skal jeg ned i vekt. Men siden jeg ikke har badevekt, så bruker jeg bare målebandet og derfor har jeg som mål å fjerne 10 cm rundt magen og hoftene før juli. Trener i snitt 4 ganger per uke, går mye og for en uke siden kastet jeg meg på 100-dagers challengen til en av bloggerne: 100 dager uten snop og godteri. Ellers tenker jeg å spise med magen istedefor øynene og generelt lage sunnere alternativer :)

Jeg er forresten 176cm, er 106cm over hoftene og magen på det største (målet er å være 95cm).

For å komme med en update hvor jeg ligger i løypa:

1: godteristoppen var vanskelig. Etter 3 uker sprakk jeg. Har en venninne som holde på sammen med samboeren og et kjærestepar, så jeg innbiller meg at det er enklere å klare 100 dager uten snop når man ikke er alene om saken og ikke føler man må forsvare seg ovenfor andre hvorfor jeg ikke engang spiser snop i helgene.

2: Jeg er nå 101cm rundt hoftene :D Bare 6-7cm igjen. Det klarer jeg fint innen slutten av juli / begynnelsen av august. I tillegg til trening 3-4 ganger i uken har jeg en svært aktiv sommerjobb som hjelper på :).

Hvor langt unna er dere målene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme med en update hvor jeg ligger i løypa:

1: godteristoppen var vanskelig. Etter 3 uker sprakk jeg. Har en venninne som holde på sammen med samboeren og et kjærestepar, så jeg innbiller meg at det er enklere å klare 100 dager uten snop når man ikke er alene om saken og ikke føler man må forsvare seg ovenfor andre hvorfor jeg ikke engang spiser snop i helgene.

2: Jeg er nå 101cm rundt hoftene :D Bare 6-7cm igjen. Det klarer jeg fint innen slutten av juli / begynnelsen av august. I tillegg til trening 3-4 ganger i uken har jeg en svært aktiv sommerjobb som hjelper på :).

Hvor langt unna er dere målene deres?

Det er ikke lett å gå ned i vekt..Man må ofre noe ;) 3 uker uten snop er bra synes jeg. Jeg er nå 3-4kg unna mitt mål! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOOKIE:) Der er du jo!! Lenge siden sist gitt. Blir ikke noen hard diett på meg. Bare litt for å se om jeg får løsnet litt på det siste som henger igjen. Er egentlig ganske nøyd, men mer synlige muskler før strandlivet vil jeg ha.

Er det forresten deg på bildet? Digger den tattoen på skuldra di ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nådde jo det store målet mitt allerede i februar, - 40 kilo. Nå driver jeg vell egentlig bare oppstramming og bygging av muskler. Jeg er og fortiden litt usikker på hvor jeg egentlig vil med alt dette, siden kaloritelling i 2 år hadde en veldig negativ innvirkning på hodet mitt :p Så nå spiser jeg sunt, men er ikke hysterisk, og trener masse masse.

Kan vell si at neste mål er å føle meg vell på stranda på Kreta i juli, og det tror jeg skal gå bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nådde jo det store målet mitt allerede i februar, - 40 kilo. Nå driver jeg vell egentlig bare oppstramming og bygging av muskler. Jeg er og fortiden litt usikker på hvor jeg egentlig vil med alt dette, siden kaloritelling i 2 år hadde en veldig negativ innvirkning på hodet mitt :p Så nå spiser jeg sunt, men er ikke hysterisk, og trener masse masse.

Kan vell si at neste mål er å føle meg vell på stranda på Kreta i juli, og det tror jeg skal gå bra! :D

Så flink du har vært! Gratulerer. 40kg er jo en bragd! :D Du kan stolt vise deg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at jeg starta itt tidlig i år, første gang jeg sikkelig har gått inn for å gå på diet frem mot sommeren, så gikk kanskje litt lei men har forsatt holdt på samme plan men begynner å gbygge litt opp igjen nå istede :)

når er det folk har starta på sommer dietten egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at jeg starta itt tidlig i år, første gang jeg sikkelig har gått inn for å gå på diet frem mot sommeren, så gikk kanskje litt lei men har forsatt holdt på samme plan men begynner å gbygge litt opp igjen nå istede :)

når er det folk har starta på sommer dietten egentlig?

Jeg starta så smått etter påske, så har jeg vært litt mer nazi etter som sommeren har kommet nærmere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i september, men målet var både nedgang til sommeren og varig. + mer muskler

Høyde:177-178 cm

september 2012

hofte 96 cm

midje 75 cm

vekt 69 kg

Juni 2013(nå)

hofte 81-82 cm

midje 66 cm

vekt 57 kg

resultat: -12 kg -14/15 cm hofte -9 cm midje +mer muskler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...