Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel på tide å ta seg sammen igjen nå, etter å ha vært litt for avslappa på kostholdsfronten ei stund. Snakker om selvbedrag, liksom :-p

Er ikke nødvendigvis så mange kilo om å gjøre hos meg, men vil gjerne få ned fettprosenten så musklene kan synes litt ;) (så noen kilo blir det jo sikkert som følge av det).

Tenker nå at det i første omgang er jobbing mot 17. mai, deretter et 30-årslag i slutten av mai, og så en photoshoot i begynnelsen av juni. Etter det får jeg finne på noe annet for å klare å holde fokus :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide å ta seg sammen igjen nå, etter å ha vært litt for avslappa på kostholdsfronten ei stund. Snakker om selvbedrag, liksom :-p

Er ikke nødvendigvis så mange kilo om å gjøre hos meg, men vil gjerne få ned fettprosenten så musklene kan synes litt ;) (så noen kilo blir det jo sikkert som følge av det).

Tenker nå at det i første omgang er jobbing mot 17. mai, deretter et 30-årslag i slutten av mai, og så en photoshoot i begynnelsen av juni. Etter det får jeg finne på noe annet for å klare å holde fokus :rolleyes:

Haha, ikke sant! Man må noen sånne events å se frem til for å motivere seg selv:p Jeg tenker også 17.mai, så skal jeg til Berlin noen dager i starten av juni og sydenferie i starten av juli;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra Ludvig! Da har jo du vært flink fra før av også;) Lettere å fortsette når man har oppnådd litt resultater også :-D

Ja. Problemet var bare at jeg nådde første delmål her føre påsken. Også begynte jeg å ta litt for lett på kosten så jeg har stangnert litt de siste ukene :( Men nå er det full skjerpings!! :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Problemet var bare at jeg nådde første delmål her føre påsken. Også begynte jeg å ta litt for lett på kosten så jeg har stangnert litt de siste ukene :( Men nå er det full skjerpings!! :sneaky:

Jeg kjenner til det;) Jeg var også kjempeflink før påske, men så ble det litt for mye godt i ferien :( Det vises på vekta! Men nå kjører vi på!;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Vil ned et par kg, men fokuserer mest på å stramme opp. har ikke vekt her hjemme heller.

Klarte å gå gjennom påsken uten å smake på en eeeneste snopebit. Snopefri 1 mnd nå, og skal være det minst en mnd til, sikkert lenger (Takk gud for Stevia!) o-o

En hel påske uten snop!:):) Så flink du er. Det hadde jeg aldri greid:p Motivasjonen min fyker i været når sola skinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg skal prøve å få av de siste 10-15 kiloene mine før sommeren er over. avslutta sist sommer med 135kg, satser på å avslutte denne rundt 75-80kg. så er med jeg og!

Det er jo litt av et mål å sette seg;) Men det høres ut som du har vært flink før også:) Moro at du er med! Vi får oppdatere litt her inne da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt nettopp å tenkte at jeg kanskje klarer å få til noe tilnærmet en sommerkropp i det sommeren er over. Haha.. Men da får jeg kalle det helårskropp i stedet, så slipper jeg å slite neste sommer ;-p

Ja, kropp pleier å ta litt lengre tid enn man beregner;) Men så blir vi jo aldri fornøyd heller da. Godt å leve sunt og godt på sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det overkommelig å gå ned 5 kg før sommerferien, 7 uker?

Er 160 cm og veier 63kg, ikke akkurat mye, men har gått opp over 10 kg på et år og ønsker å komme tilbake til den vekta jeg hadde for et år siden. Har alt gått ned 5 kg. Omtrent hvor mange kcal burde jeg få i meg?

Jeg går på skole, så sitter ganske mye stille der. I tillegg trener jeg hver dag, noen ganger to ganger om dagen, men har fri i helgene. Liker å trene alt mulig, driver med ballspill to dager i uka, i tillegg trener jeg styrke 3 dager i uka og skal øke til 4 nå. Skal også begynne å komme meg ut å løpe litt, sakte med sikkert etter beinhinnebetennelse. I tillegg skal jeg også få inn noe annet cardio for å variere løping, roing og ellipse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...