Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter(og gutter). Hvordan går det?:D Jeg er i hjembyen min nå, og jeg merker at det er vanskelig å skulle følge psmf her..Fredag gikk alt etter planen, men lørdag og søndag ble det snop, alkohol og is:D Ikveld skal jeg på kino med en god venn..Mamma lager jo middag hver dag også, så det er ikke alltid det passer å spise bare kjøtt og grønt. Men jeg passer på! Får heller starte rett på når jeg kommer hjem igjen. En uke uten, men litt halvveis kan vel ikke ødelegge alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt halvveis tror jeg ikke ødelegger så mye, underskudd er fortsatt underskudd selv om det ikke er PSMF underskudd ;)

Ikke sant! Det pleier jeg også å tenke:) Jeg hadde uansett sikkert blitt gæren om jeg skulle kjørt psmf i hele juni..Så satser på at jeg greier å gå ned de siste to kg på 14 dager:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det på tide å hive seg på psmf igjen. Siste dag i hjembyen( drar hjem i ettermiddag). Kan godt starte psmf i dag. Har kjørt en uke med underskudd, men jeg har spist noen usunne ting også. Stikker til syden om 12 dager, så nå er det bare å kjøre på;) Har ikke veid med på denne uka, så aner ikke hvordan det ser ut der:p Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder underskuddet greit igjennom arbeidsdagene, men det er vanskeligere i helgene gitt. Føler at så lenge det blir strammere (av muskler) her og der så blir jeg bare mer og mer fornøyd. Du rekker nok drømmekroppen før sydenturen, er jo i grunn der allerede du :) Henger like bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder underskuddet greit igjennom arbeidsdagene, men det er vanskeligere i helgene gitt. Føler at så lenge det blir strammere (av muskler) her og der så blir jeg bare mer og mer fornøyd. Du rekker nok drømmekroppen før sydenturen, er jo i grunn der allerede du :) Henger like bak...

Hold ut!!:D Det er faktisk grisevanskelig å være på diett. Spesielt i helgene. Det ble ikke 100% PSMF her i helgen heller, men nå er jeg på plass. Vannet er ut av kroppen nå, så nå har jeg en uke på å miste det siste:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold ut!!:D Det er faktisk grisevanskelig å være på diett. Spesielt i helgene. Det ble ikke 100% PSMF her i helgen heller, men nå er jeg på plass. Vannet er ut av kroppen nå, så nå har jeg en uke på å miste det siste:p

Du må legge ut et bilde snart igjen Sookie. Jeg har lagt ut bilder i før og etter.. :oops: 6 ukers trening med helge utskeielser.. Håper det blir enda bedre de neste tre ukene jeg har igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier enda en kilo mer enn jeg gjorde på fredag. Vannfaen, hva er vitsen?:unsure:

Kjedelig! sikkert vann i kroppen da.. Har sluttet å se på vekten jeg nå. Den blir jeg bare forvirret av. Merker forskjell på kroppen, det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge ut et bilde snart igjen Sookie. Jeg har lagt ut bilder i før og etter.. :oops: 6 ukers trening med helge utskeielser.. Håper det blir enda bedre de neste tre ukene jeg har igjen:)

Hvor er formbildene dine?:DSpennende! Jeg skal legge ut formbilde igjen på tirsdag neste uke;) Har forhåpentligvis skjedd mye frem til da. Du har jo goood tid! 3 uker og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er formbildene dine?:DSpennende! Jeg skal legge ut formbilde igjen på tirsdag neste uke;) Har forhåpentligvis skjedd mye frem til da. Du har jo goood tid! 3 uker og greier.

Jeg har slettet dem:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slettet dem:oops:

Neeeei. Hvorfor har du gjort det, Monicaih?:p Jeg er sikker på at du er helt nydelig akkurat som du er nå. Jeg husker jeg også gruet meg til å gjøre det..Men så gutset jeg på! Jeg fikk jo ingen negative kommentarer heller:) Jeg ble inspirert og styrket av de fine kommentarene. Veien videre ble derfor så mye lettere! Men det er selvfølgelig opp til deg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...