Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*Rødme* :oops: Så søte dere er! Gøy at dere ser fremgangen også:D Nå får jeg jo bare masse motivasjon til å holde på med dette. Det burde jo dere også få! Deilig å vite at man faktisk får så kjapp fremgang på Psmf! Bare å kjøre på her jenter og gutter:D Når jeg har greid det, greier iallefall dere det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Rødme* :oops: Så søte dere er! Gøy at dere ser fremgangen også:D Nå får jeg jo bare masse motivasjon til å holde på med dette. Det burde jo dere også få! Deilig å vite at man faktisk får så kjapp fremgang på Psmf! Bare å kjøre på her jenter og gutter:D Når jeg har greid det, greier iallefall dere det!!

Hvor lenge har du gått på PSMF? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg på 65 kg siden nyttår, men er egentlig ikke så opptatt av vekta.

Merker at kroppen forandrer seg, mindre fett og mer muskler.

Trener Boot Camp 2 ganger i uka + styrke 1-2 ganger i uka.

Har redusert inntaket av karbohydrater de siste ukene, og nå begynner jeg så smått å se noen fine konturer på magen :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gå ned i fettprosent uten å miste alt for mye vekt :) veide 84 kg når jeg starta i midten av mars, og veier nå ca 78 kg, mistet en del fett og ikke mistet noe synlig med muskler. Målet er nå å få frem 6 packen før jeg drar til spania 27 juli, vuderer å kjøre pmsf dietten fra 1 juli til jeg drar, og leve livet i spania og ha frie tøyler :D og selvsagt trene litt der og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med kaloriinntakene deres da og ellers?:) jeg har økt til 1800 kcal idag. Ligget på aaltfor lite før, såkalt barnespising. har aldri funka. Imorgen skal jeg spise enda mer kcal å ha en god styrkeøkt + cardio.

(tips til å fylle på kcal inntaket er mer protein som 1-2 ekstra måleskjeer med shake, eller det beste er jo ren mat. Nøtter og ost over kjøttdeigen osv.) Økologisk peanøttsmør er i havregrøten er min store svakhet.

Ligger på 1800 kcal jeg og! Kjenner allerede da at det er litt "tungt" å ikke få spise mer, så skjønner ikke hvordan de som ligger på 1500 klarer seg i det hele tatt :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Litt sent men jeg håper jeg kan henge meg på denne inspirerende tråden:)

Jeg har ett mål om å gå ned mest mulig til august..skal da til tyrkia..

Jeg er 33 år,160 høy og veier nå 85.9 kg.

Jeg trener på treningsenter,kostholdet er ikke noe diett men fokus på å spise når jeg er sulten,redusere på poteter,pasta,ris (prøver å kutte dette helt ut) Spiser minimalt med brød.Generelt sett spise sundt!

Jeg klarer nok ikke å bli tynn til ferien min,men bare det å bli en del mindre og føle seg litt bedre i bikini ,ja det hadde vært topp:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Litt sent men jeg håper jeg kan henge meg på denne inspirerende tråden:)

Jeg har ett mål om å gå ned mest mulig til august..skal da til tyrkia..

Jeg er 33 år,160 høy og veier nå 85.9 kg.

Jeg trener på treningsenter,kostholdet er ikke noe diett men fokus på å spise når jeg er sulten,redusere på poteter,pasta,ris (prøver å kutte dette helt ut) Spiser minimalt med brød.Generelt sett spise sundt!

Jeg klarer nok ikke å bli tynn til ferien min,men bare det å bli en del mindre og føle seg litt bedre i bikini ,ja det hadde vært topp:))

Tren styrke og få i deg nok proteiner så får du bikiniformen på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt utålmodig merker jeg... vil ha bort det som er på lårene, men føler de ikke blir mindre, at all:meh:

Holder meg innenfor med kalorier, trener både styrke og spinning 4-5 ganger pr uke... Er en måned igjen til syden da, så det bør vel bli en bedring innen da. Formene totalt sett er jo blitt finere, pga styrketreningen. Det er bra!

Et spørsmål.. min største lass er det ene glasset med hvitvin litt for ofte pr uke... Det kan vel ikke ødelegge hele treningsprogrammet? Ligger fortsatt med 700 kalorier i underskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...