Gå til innhold

smilefjeset

Medlemmer
  • Innholdsteller

    27
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om smilefjeset

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 15. mars 1992
  1. Hei, Litt off topic, men kan jeg spørre hva du har gjort for å klare å gå ned såpass mye på så kort tid? Mye sunn mat og trening bare? Jeg er på vei ned også men jeg er så alt for lite streng med meg selv enkelte dager! Ca hvor mange kcal ligger du på daglig?
  2. Salat av isbergsalat, mais, paprika, agurk, rødløk og smårettskinke!
  3. 1. Personligheten, holdningen, at han tar vare på seg selv og er omtenksom 2. Heller litt mage og god personlighet! 3. Håret, klesstilen og smilet 4. Han bør være litt "handyman", kunne skru litt dersom noe går i stykker, lage mat (sånn halvveis ihvertfall) og enkle husarbeidsoppgaver! 5. Njaææ
  4. Jeg slenger meg også på, jeg skal ned ca 20kg men for all del ikke innen sommeren! Det frister virkelig å gjøre det innen sommeren men vet jo at da blir de på en usun måte og jeg kommer til å få hengehud over alt! På med den ikke eksisterende tålmoigheten og smilefjeset er veldig klar for morgentrening imorgen tidlig!
  5. Relevant info om smilefjeset: Jente på 21 år, 165 høy og veier ca 93kg, vekthistorien min begynte i januar på 102,8kg. Jobber på kontor og sitter for det meste i ro 8 timer for dagen og bruker ca 1t og 20min til og fra jobb. Trener 5-7 dager i uken, styrke og cardio annenhver gang (inkludert en fotballtrening og en fotballkamp i uken). Har alltid trent på kveldstid men ønsker nå å starte med trening før jobb så jeg får litt bedre tid hjemme etter jobb. Har verdens søteste lille Cavalier vofs som jeg går på tur med hver dag i ca en time. Jeg har verdens verste unnskyldninger som "åh, j
  6. Tusen takk for svar! Jeg tok også en kroppsanalyse på treningssenteret, den regnet utatjeg trengte 1345kcal de dagene jeg ikke trente, men deter jo så altfor lavt! Denne "spise lite og trene for mye" fellen har jeg nok muligens havnet i ja, men jeg fatter ikke hvorfor ikke det vises på vekten? I mitt hode burde jeg jo da rast ned i vekt.. Takk for linker, skal lese de!
  7. Hei, Jeg er 21 år, 165cm høy og har siden Januar gått fra 101,8kg til 93,8kg, venten skal ytterligere ned og jeg har planer om å til slutt ligge på ca 70kg. Jeg trener 5-6 ganger i uken og har en liten vofs jeg går på tur med to ganger for dagen. Jeg jobber på kontor og har langt til jobb, så jeg føler tiden min ikke strekker helt til. Heldigvis har jeg ingen unger så jeg slipper å tenke på det i tillegg, da hadde virkelig ikke tiden strukket til! En typisk dag for meg ser slik ut: 05:30 - frokost 2 egg enten kokt eller speilegg på ryvita knekkebrød med en hvitostskive og ørlite
  8. Jeg er på vei ned i vekt jeg også og treningsopplegget mitt er noenlunde slik: Mandag, onsdag og fredag: 10min rask gange til oppvarming Styrke full kropp ca 1 time 15-20min intervaller på tredemøllen Tirsdag: Spinning Torsdag: Fotballtrening 1,5t Lørdag: Enten spinning eller samme som mandag, onsdag og fredag Søndag: Fotballtrening 1,5t Dette fungerer veldig bra for meg, men dersom du trener en del styrke ville jeg heller konsentrert meg om mål (midje, lår osv) istedenfor vekten. Muskler veier mer enn fett og vekten kan lett føles som håpløs, da det går tregt på n
  9. Jeg går på et "10 på 10 vektreduksjonskurs", Her er målet til alle å gå ned 10kg på 10 uker så det skal være fullt mulig. MEN du har "bare" 10kg å gå ned, da kan du jo bruke lenger tid på det også. For oss med litt mer å gå ned passer det veldig fint med 1kg i uken. Anbefaler deg ShapeUp Club - her kan du føre all mat pg den regner ut det meste for deg. De har også en app som kan brukes. Hvorfor ikke ta mål istedenfor å veie deg? Dersom du ønsker å fortsette med å bygge muskler vil dette være bedre. Muskler veier jo trossalt mer enn fett. Lykke til
  10. Prøv med et eple eller en pære! Bare det å spise noe hjelper ofte for meg, hvertfall! Eller puss tenna, da forsvinner det ihvertfall her
  11. Han jeg bor med er akkurat lik. Har med seg nesesprayen over alt, sikrer seg med nye når de gamle er i ferd med å bli tom Fatter det ikke!
  12. For min del har jeg alltid en kokesjokolade liggende og dersom det sinnsyke søtsuget kommer så tar jeg meg en rute. En rute holder mer enn massevis for at søtsuget forsvinner. Dersom du absolutt ikke vil unne deg det en gang så kan du gjøre noe med en gang det kommer. Gå deg en tur, sett på en maskin med klær eller noe, da glemmer man det ofte!
  13. Etter jeg ble sammen med kjæresten for 2,5år siden lot jeg kiloene fosse på. Nå er jeg på vei ned i vekt og trener 4-7 ganger i uken, spiser sunt og går nedover for hver uke. Han derimot, han spiser så usunt at når jeg lager sunn middag lager han seg noe annet. Når jeg spør om han vil være med å gå tur med hunden, trene eller om han ikke skal begynne å spille fotball (han var ganske god i sine yngre dager) så ler han og kommer med idiotiske kommentarer som "nei, det gidder jeg ikke", "virkelig? tror du jeg kommer til å gjøre det?". Han er 23 år og lar seg selv forfalle, han er ikke o
  14. Tror Lion sjokoladen er det jeg er aller svakest for. Er ikke særlig glad i sjokolade men akkurat den går ned på høykant dersom jeg hadde kunne. Tenk om man kunne spist en hver dag og ikke lagt på seg?
×
×
  • Opprett ny...