Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?

Anbefalte innlegg

Jeg er mest stolt over å ha løpt Oslos bratteste mot bakkeløp ! Det var virkelig noe av det hardeste jeg har vært med på, klarte det på 30 minutter! Var bare glad for att jeg klarte og fullføre hele løpet, som sagt det var hardt! Anbefales sterkt til dem som liker å utfordre seg selv :-)

Fortsetter under...

Jeg var veldig stolt når jeg gjennomførte Råskinnet i fjor, i øspøs regnvær og gjørme overalt. Folk mistet jo både skoene sine og satt fast i de værste myrområdene ;) Tiden var jeg derimot ikke fornøyd med.. Angret på at jeg ikke var med i år siden været var betydelig bedre så vi får se igjen til neste år :)

Du er ett råskinn! :D Er jo tøffere å fullføre i regnvær og gjørme ! ;)

Jeg løp 10 km/54 minutter på tredemølla søndagskvelden jeg kom hjem fra tidenes fylletur i Åre - kunne løpt mye lengre hadde det ikke vært for at beina stivnet totalt. Skal også sies at jeg aldri har klart å løpt milen på mølla etterpå.

Måtte vært alkoholen i blodet som gjorde det :p

mitt aller første halvmaraton, Ålesund halvmaraton i Mai! hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle løpe et halvmaraton, men det gjorde jeg, og har nå fått blod på tann! løp også Oslo Halv i år, men skal sies at det gikk betraktelig dårligere pga forkjølelse ;)

Annonse

Rent løpsmessig så tror jeg en 8 km i uniform med 20 kg opppakkning i en løype med veldig mye høydeforskjell er et av de bedre.

Jeg løp på 48 minutter. Fikk ikke lov å løpe første 4km kjappere en 26 minutt så kunne gått raskere i mitt eget tempo.

Ellers er jeg godt fornøyd med å ha gjennomført Nijmegenmarsjen 3 ganger. Den er ganske hard både fysisk og mentalt med sine nå 165 km ( før 169km)

To Vasalop, hvorav det første så ødela jeg venstrearmen etter 2 mil, og måtte stake siste 7 milene med kun en arm. Det andre gikk jeg uten en meter skitrening på 1,5 år.

ellers hadde jeg 3650 meter på coopertesten for maaange år siden. I nyere tid har jeg ikke bedre en 11:22 på 3000 meter på ca 100 kg kroppsvekt.

Gjennomførte Oslo halvmaraton i år, hadde mål om å løpe hele veien og klarte det:):) Løp inn på 1:20! Ikke noe super tid men følte kroppen fungerte og det var gøy å delta!

1:20 ikke noe super tid??? :confused:

De fleste som kommer først i mål på halvmaraton pleier å ligge mellom 1:05 og 1:10... Jeg vil si at du hadde en SUPER tid:)

Alle som har vært med på Stoltzen Opp, kan være ganske stolt;) det er et helvette uansett om man er i god eller dårlig form. Kan ikke skryte over noen supertid, men det blir det selvfølgelig neste år, hehe..

Stoltzen er deilig :wub:

Annonse

Løp 3 km på skolen som beste jente i klassa i høst, nøgd med det! :) Det var ikke veldig fort egentlig, 1230 omtrent, men likevel :p

Så løp jeg KK-mila i høst. Målet var under en time, og kom i mål på 56 min! Neste år skal jeg prøve 53. Aldri vært en løper, men nå har jeg begynt å like det. Noen tips til løp jeg kan være med på, på 10-15 km? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...