Jump to content

Michael26

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About Michael26

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 04/12/1986
  1. Hehe! Så rask respons her at du trenger ikke å bekymre deg for svar... 2 innlegg kom inn mens jeg skrev et!
  2. Hei du! Vaner er noe som gjør at du går både opp og ned i vekt og slik jeg ser det på din vekt og høyde så er ikke du mange mnd langt unna målet ditt. Sånn som jeg ser det er det å gå ned i vekt 70% hva du putter i deg og 30% trening, og det viktigste av alt er kombinasjonen av disse som skaper fremgang og vektnedgang. Forbrenne flere kalorier om dagen enn hva du putter i deg er også trikset som gjør at du går ned. Søk etter hva du lurer på i artiklene og spør spørsmål her så vil du nok få svar. Jeg gikk ned 12 kg bare ved å lese meg litt klokere på særdeles informative artikler og tips her på bloggen! Finn ut hva som er sunt og hva du kan omstille deg til, så er det å finne en trening som passer deg. Go go go! Lykke til
  3. Sender inn en jente som aldri har hatt fullkontakt før og mater henne til en fullkontakts kickboxer var Seigt. hehe
  4. Hvor surfer dere og hvorfor?? Jeg er her: - www.humli.com - www.db.no - www.fitnessbloggen.no - www. nrk.no - www.aftenposten.no - www.123spill.no Hvor er du?
  5. Likte den her jeg... Hehe http://www.humli.com/index.php?p=903
  6. Terra Nova syns jeg er kult! For de som liker dinosaurer og sci fi
  7. Sjekk loggen min!

  8. 9 minutter på 2,5 kilometer er min beste prestasjon tror jeg. Var glad den dagen!
  9. Helt enig! Er ikke imot eller setter spørsmål til virkningen av lavkarbo. Bare at det er mange faktorer ved et slikt kosthold som en må også tenke på i forhold til den artikkelen jeg henviste til.
  10. Det kan nok stemme Angående kaloriinntak så tenkte jeg mer på det å "tenke" på ikke fokusere på og nøye måle inntak. Det er ikke jeg heller noe for. Det jeg ville få frem er at jeg tror at det er mye som spiller rundt det å at dietten skal fungere en selve dietten i seg selv. Noe du virket enig i i siste avsnitt
  11. Jeg syns det virker som om de som er på lavkarbo er veldig organiserte jeg. Følger oppskrifter, kjøper inn mat for hele uka, Gjør klar måltider for hele uka. Også lavkarbo bøkene bærer jo preg av dette med oppsatte oppskrifter og skjemaer med måltider.
  12. Jeg skjønner ikke helt oppstyret rundt lavkarbo. Deffing er en slags slik diett som har foregått i mange år og at det lille av inntaket av karbohydrater får fleske til å renne av tror jeg kan ha flere andre grunner en at kroppen livnærer seg med energi fra fettlagrene. Jeg tror. At virkningen av lavkarbo har like mye med at du spiser jevnlig og ofte. Virkningen av at du spiser proteiner fremfor karbohydrater og at du er mer oppmerksom på hva du spiser generelt. Likte veldig godt artikkelen til Robert Eilsertsen her: http://fitnessbloggen.no/pernille-dysthe-lavkarbo/ der han konfronterer hennes "diett" Og noen av feilene hun sikkert har gjort er å tro at lavkarbo er en fest. Jeg tror at alle dietter skal en tenke på hva kalorier som går inn og hva som blir forbrent. Så om hun har spist bare 2 måltider hver eneste dag med et koldtbordt av fett og proteiner. samt spist mer en hva kroppen hennes klarer å forbrenne. selv om lavkarbo gjør at du drar fra fettlagrene, så skjønner jeg at hun etterhvert kan bli smellfeit "Dont blame the food, blame yourself" sier jeg. Vet ikke hva andre tenker om dette?
  13. Spørsmålet er vel ikke hva du kan kutte ut av de to som lager magefett. Det er hvor mye du spiser totalt av alt energimessig og hva du forbrenner energimessig. Men ofte når du skal kvitte deg med underhudsfett så pleier en å jekke ned på karbohydratene, noe som kan gjøre at du blir litt slapp. Det viktigste er at du forbrenner mer energi en du inntar. Da forsvinner Magefettet. Jeg er ingen fasit, så det er sikkert andre som kanskje mener noe annet:)
×
×
  • Create New...