Jump to content

kilskar

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About kilskar

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 04/09/1992
  1. øvelse til uke, så 2 uker med DIMMING :D

  2. Å sette seg i en varm SISU etter 19 timers patruljemarsj på truger i snøstorm og 40 minusgrader og med 50kg på ryggen, er desidert den mest magiske følelsen noen gang! Forsvaret tar knekken på deg i blandt! Men har også de største oppturene
  3. Mauketon 2012. 4,3 mil. Sannsynligvis Europas hardeste maraton, tho det ikke er et offisielt maraton enda. Fullførte på 4:25 etter en slapp sommer med NULL kardiotrening. Kunne ikke gå på en uke, noe som sugde i militæret
  4. Sorry for dobbelpost, men 180kg mark, 1 MR !!! 2,4x kroppsvekta!
  5. tru dat! ja, ish. men går en del opp og ned pga lange øvelser men 31 dager til jeg dimmer nå, så etter det er det hardkjør! hva tar du i mark, og veier du fortsatt samme ?
  6. Ligger nok dessverre fortsatt på samme... mye øvelser osv! så fortsatt 40kg og 3-5 reps ish. Men begynt skikkelig med markløft, dro 165kg 1 M.R, stolt 4 gangen jeg tar mark, så ganske fornøyd! Og lært dama det, haha! Hu var ødelagt i ryggen i dag!
  7. Dette er jo helt vilt i følge meg, sykt bra jobba!
  8. Den ekstra skuldertreninga er veldig moderat ja Tar det ganske med ro, er bare for å få det ekstra jeg føler jeg ikke får fra før. Og ja, har grei kontroll, ellers hadde jeg ikke klart meg 2. Bataljon, tross alt ganske hardt kjør her, året rundt.. Men folk får mene hva de vil, funker for meg! Og har så klart hviledag i blant, når jeg kjenner kroppen trenger det. Er feks hviledag i morgen Dagen før øvelse er hellig, haha.
  9. I Jo takk! Ikke verst selv! Startet akkurat med 40kg, bare for å prøve. Trener mest med 20kg og litt 30. Post fremgangen din utover høsten/vinteren, så kan vi "konkurrere" litt, som motivasjon?
  10. Lol. På hvilke grunnlag kan du si det? Ja, er klar over at skuldre er med i de fleste brystøvelser, men føler ikke jeg trener skuldre nok, så jeg legger på LITT skuldre annenhver dag, da snakker vi minimalt med øvelser. Tja, jeg marsjer ca 2-3 mil med 40 kg oppakning HVER dag. + 4x4 intervaller mandag, onsdag, fredag. Ror 5000m annenhver dag. Så du tror ikke MULIGENS det er en grunn til at bein ikke er med i styrkeprogrammet mitt? Tjenestegjør i Norges hardeste førstegangstjeneste i KpB 2. bataljon. Litt mer fysisk hverdag enn studentlivet i Trondheim, just saying. Ikke noe negativt til deg altså, skal selv studere i Trondheim neste år. Men tenk litt først. Forøverig synes jeg det er mer jalla å ha Duke Nukem som avatarbilde istede for seg selv, dette er tross alt et treningsforum. Flau over kroppen din? Er også helt ny her, så det er så bra at du er hyggelig mot de nye på forumet takk.
  11. Så er det bare å legge til en del øvelser du liker. Bare å kjøre på. Konsentrete hantelcurls er å anbefale. 10-12 reps. Fungere også veldig bra med det vaier apparatet som jeg aldri husker hva heter. Pleier å bytte på hva jeg tar av vanlig og med vaieren. sorry for dobbelpost.
  12. Tja, det kommer ann på formen. Pga militæret er den veldig opp og ned, haha. Tar det igjen med koffeinpiller som regel. Men en øvelse på biceps som jeg synes er en av de klart beste er Bicepscurl med stang, MED drop-off. Eks: du liner opp 4-5 curlstenger(om tilgjengelig), med tyngst først. 30kg - 25kg - 22kg - 20 kg - 17/15kg. Du tar 8-10 reps per, uten pause. 3-4 sets. Til slutt brenner du ut med så mange du klarer på 30kg. Nå regner jeg med du løfte en del tyngere enn meg, men det er jo bare å justere opp vektene i forhold til hva du løfter, haha.
  13. Styrke, 7 ganger i uka. Annenhver Bryst+Tri og Bi+rygg+skuldre. Cardio annenhver dag før styrke(Vanligvis før Bi+rygg+skuldre)
  14. 5x +40kg dips i dag!

×
×
  • Create New...