Gå til innhold

lone90

Medlemmer
  • Innholdsteller

    134
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av lone90

  1. http://www.youtube.com/watch?v=g8LxiynIamI Føler det går framover nå, lengter etter den følelsen av at nå klarer jeg det skikkelig, så legger ut videoen for å få innspill og tips:) (og ja veit videoen står feil vei, men er begrensa hvor mange ganger jeg kan si fra til han som filmer, hører vist ikke på meg uansett )
  2. Åja, takk for infoen Skal passe nakken bedre neste gang, så kanskje jeg ikke tipper frampå som en full sjømann. Men burde jeg lengre ned i dybde eller hvordan er det?
  3. Var mye bedre for nakken nå ja, hehe, ja ser nok rett ned hele tida ja Skal prøve å finne en bedre måte. Synes det føles mye bedre ut, men føles litt ut som at jeg tipper litt forover før jeg får skikkelig tak med hælene liksom. At overkroppen tipper litt fram kanskje. Også fikk jeg litt vondt i håndleddene (ikke på dette settet) etter jeg har setti fra meg stanga.
  4. Okei da har jeg prøvd igjen, så håper det er litt bedre nå. Og beklager filmens retning, jeg prøvde å instruerer brodern til å holde mobilen rett, men han må vist ha glemt det. Så håper dere lever over, spesielt du eirich
  5. Mager kesam, peanøttsmør og eple
  6. Ja jeg prøver så godt jeg kan, er mye å huske på. men tilslutt skal jeg vel klare alt håper jeg Tusen takk, det står på huskelista mi. Hehe, nei, greia er at der er speilet så jeg prøvde bare å se litt om det så rett ut, men jeg veit jeg ikke skal det hehe. Tusen takk
  7. Hahaha, okei jeg tar poenget Hahahah Det er når jeg ser opp, stanga plager meg ikke. Men etter å ha tatt knebøy får jeg ofte skikkelig vondt i nakken, og jeg ser kanskje grunnen, ser jo ut som sena eller hva det er er på vei ut av nakken når jeg går opp. Kjenner liksom at jeg strammer nakken på veien også, så det kan vel ikke være så bra, føles ikke bra ut ihvertfall. ja heller dobbelt hake enn vond nakke. Skal prøve å fokusere mer på det også. Igjen takk
  8. 1) hehe, ja det skal jeg prøve på, takk for tips! Blir litt flau av å filme for er ingen andre som gjør det der virker det som. Så må vel bare komme over det for å få det til bedre. 2) Åå, så godt å høre, jeg håper virkelig det ser bedre ut, har nesten lyst å gi opp i perioder. Og jeg dreper virkelig den nakken min 3) Ja skal prøve å komme meg litt nedover. Har troa på at det blir bedre uten å løpe så mye først. Ikke et smart trekk.. Okei, tusen takk. Du hjelper meg så mye! Er veldig takknemlig for at du gidder å ta deg tid:) Skal prøve å få filmet bakfra i morgen. Også skal jeg prøve
  9. Okei, da prøvde jeg igjen på fredag, var jo ikke så lurt å løpe 11km først så var litt sliten, følte det gikk utover teknikk og utholdenhet, så det skal jeg ikke neste gang.. Prøvde først å gå enda dypere ned, men da sleit jeg veldig med ryggen, så derfor valgte jeg å heller prøve å få rett teknikk i denne dybden så får jeg heller prøve å komme meg lengre ned seinere. Prøvde å stramme rygg, opp med bryst og holde fokus på hælene, men litt vanskelig. Ser ihvertfall at jeg må passe nakken min litt..
  10. o Nei det tviler jeg på at har noen forskjell , brukte zma før, men så gikk jeg tom og var ikke sikker på om jeg skulle bestille. er begrensa hvor mye kosttilskudd en trenger når jeg alt tag d, b og omega3 :-) mn var fornøyd, sovna godt men hadde veldig marerott og sånt. noe jeg har uten også så da blei de enda mer livlige så blei litt sliten nesten :-p
  11. Jeg får også mareritt og ville(re) drømmer av kosttilskuddet, men får meg til å sove godt igjen da Men tar du zma eller tar du de tre kosttilskuddene "løst" liksom ?
  12. Så bra, ja var det samme jeg syntes om de tinga, kanskje jeg skal prøve meg på denne da
  13. Huff da:/ Jeg har ikke fått noen problemer med den. Questbarene er så gode Men hvordan er den pannekake syrupen? Smaker den falsk liksom eller god ? Prøvde den sjokolade syrupen og den var grei, men den peanøttdipen og sjokoladedipen var veldig kunstig i smaken syntes jeg.
  14. Jeg pleier å bestille / har vært fornøyd med: bcaa glutamine sukkerfri nesquick (veldig god) chocolite proteinpulver peanøttmel mandelmel kokosmel yacon syrup d-vitaminer betacarotene udos choice kokosolje stevia dråper og pulver krydder sjokolade barer Ja jeg bestiller litt av hvert, men dette er hva jeg har vært ekstra fornøyd med
  15. Tusen tusen takk for veldig gode råd! Føler at jeg skal klare dette snart nå For å nøytralisere nakken skal jeg kikke mer framover på gulvet da? Prøvde å huske på det, men glemte meg litt. Men siden jeg buttwinker skal jeg da vente med å gå ned, eller skal jeg gå ned til ditt jeg er nå også bare prøve så godt jeg kan å stramme og sånt? Tror kanskje det kan bli litt bedre nå som jeg har fått så mange gode pekepinner. Og viss jeg fortsetter å få filmet så vil det vel gå tilslutt, hjelper jo mye å få se hva en gjør. Tror knærne mine er i grei posisjon, men jeg skal sjekke det også. (sje
  16. Ja skjønner hva du mener, jo har blitt linket så jeg skal kikke enda engang på den
  17. Takk for råd, skal jobbe mot å bli kvitt den, håper det går tilslutt
  18. Har sett på de og er veldig til hjelp, tusen takk Får bare drite i hva de på treningen sier og heller stole på dere. Fikk beskjed om at det ikke var noen vits å gå så dypt som jeg gjorde før, for det gjorde ingen forskjell. Så mye forskjellig info ute å går at en blir litt tussete i hue..
  19. Okei, men den svaien den skader ikke ryggen eller? Er liksom det jeg er litt redd for.. Takk har prøvd den teknikken du sier der og brukte den blant annet i oppvarmingen i dag, og følte det hjalp en del, så jeg får bare fortsette Tusen takk for så gode tips, føler liksom at jeg kanskje kan klare det med så gode tilbakemeldinger, blir ikke så forvirra nå
  20. Takk for tips, det kan jeg helt klart være mer bevist på. Er litt ny på dette, og er så mye å tenke på liksom. Tusen takk
  21. Okei, kan godt prøve det. Har ofte hatt litt bredere beinstilling for jeg pronerer sånn på den ene foten så da føles det bedre, men alt kan vel bli en vane Skal prøve, takk for tips
  22. Synes det føltes mye bedre uten den benken og med stanga litt lengre ned. Føler jeg kanskje sliter litt med å holde korsryggen helt stram, samt at jeg er usikker på om jeg skal gå enda lengre ned eller om det er passe dybde. Hmm, vanskelig å si siden jeg ikke gikk dypere siden jeg var usikker på om jeg skulle gå dypere, må nesten prøve igjen. Men kunne nok ha gått dypere, men blir litt bekymra når ryggen/rumpa svaier sånn i bunn kanskje..
  23. Ja for når du vrir knærne utover følger jo tærne med, så er nok ingen fare Så lenge en ikke går innover som du sier.
×
×
  • Opprett ny...