Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Prinsesse skrev:
Cottage pie :hungry: Lagde alt for mye da, så jeg ble vondt mett - jeg hadde jo logget kaloriene og makroene for alt så da må alt ned :roflmao: Var virkelig kjempegodt da...

[ATTACH]166276[/ATTACH]

Må jo legge ved oppskrift og makroene, Obligatorisk når det ser så godt ut:)

Hadde hvit pizza igår - my first! Grov, tynn(og sprø<3) bunn toppet med hvitløksfyll, sprøstekt bacon, kylling, rødløk, sjampinjong og ost. Skal aldri lage tomatpizza igjen. Neida. Kanskje.

Annonse

"Inger-Lise skrev:
Kjempeteit spm, men med hvit pizza, mener du da at du bare har erstattet tomatsausen med hvitløkssaus?

Ya :) Creme fraiche/rømme/kesam, finhakka hvitløk, sitronsaft, pittelitt sukrinmelis, salt og pepper - mix it all, og kjør det utover deigen(anbefaler å forsteike deigen), før du har på resten av toppingen.

Bananhavregrøt med STORE mengder peanøttsmør og smør på fordi først og fremst: NAM!, men også fordi jeg lå veldig lavt på fett i dag av en eller annen grunn :p Bananhavregrøt er min store obsession i det siste. Spist det hver dag i sikkert en uke. :hungry:

Annonse

Gårsdagens: Wrappuchino. Man tager de ingredienser man liker i en wrap. Jeg brukte strimlet biffkjøtt, kremost, og diverse grønnsaker. Mens løk/hvitløk, kjøtt og kremosten puterer i panna søles kaffi i et pent mønster oppi. Nytes med en kopp kaffi til.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...