Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Det går mer i kategorien "YOLO" enn "pendling".

However......ser definitivt poenget. Jeg må gjøre noe med den tankegangen :p

Bare plz liksom, ikke dra til Afrika fordi en eller annen dame der nede virker interessert. En ting er å strekke seg litt ekstra, en annen ting er bare å virke tvers gjennom desperat. Disse damene på det tv programmet så jo på denne sjangsen som siste sjangsen i deres liv.. Wuut? :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare plz liksom, ikke dra til Afrika fordi en eller annen dame der nede virker interessert. En ting er å strekke seg litt ekstra, en annen ting er bare å virke tvers gjennom desperat. Disse damene på det tv programmet så jo på denne sjangsen som siste sjangsen i deres liv.. Wuut? :shifty:

DAMENE? Hva faen. De svømmer jo i tilbud per standard :D Hvorfor gidde Afrika liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fire år siden jeg gjorde det slutt, og er veldig tilfreds med avgjørelsen. Jeg ønsket å fokusere på meg selv, studier og reise. Nå er jeg ferdig utdannet, har kjøpt leilighet og kjenner at det hadde vært hyggelig å treffe noen :) Jeg er 25 år og oppegående. Anyone?!

dhat woman:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Singel i ca 2,5 år. Eit forhold som ikkje fungerte for min del og som var godt å komme seg ut av. Ikkje eit vondt brot og vi kan fint snakke med kvarandre i dag.

Å være singel har sine fordelar, men eg trivs mykje betre i eit forhold. Er ganske ensomt å være singel.

Stiller meg spørrande til friheten ein får ved å være singel vs eit forhold. Det å kunne reise på ferie, lage mat, trene, slappe av osb blir jo i mine auge berre betre vist ein har ei/ein å dele opplevingane med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...