Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Ca 3 1/2 år nå, vært helt greit, da det ikke akkurat var noe særs til fohold (ingen følelser på den måten fra begges sider- ble mer å ikke ville være alene typ ting), og hadde jeg kunne gjort ting om ville jeg foretrukket å ha skrevet at jeg hadde vært singel i 26 år, haha..

Føler jeg blir særere for hver dag som går nå da, hvordan i alle dager skulle det gått hvis man plutselig skulle finne på å treffe noen?:eek: Kom over denne, og synes den del av punktene passet relativt godt : http://buzzit.no/13-tegn-pa-du-har-vaert-singel-lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehehe ja, var vel på en slags date i går ja :p Dritkjekk fyr og superhyggelig, så vi hadde en veldig bra kveld sammen. Ikke kjærestemateriale for meg, men hvem vet haha

Åååååh, men det er jo kos da!! :love: Uansett! Hihi. Date er gøy (y) Man vet jo aldri, nei..... Møtes igjen da?

(Sorry, jeg redigerte bort spm mitt, i tilfelle du ikke ville ta det her i plenum :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, men det er jo kos da!! :love: Uansett! Hihi. Date er gøy (y) Man vet jo aldri, nei..... Møtes igjen da?

(Sorry, jeg redigerte bort spm mitt, i tilfelle du ikke ville ta det her i plenum :p)

Alltid kjekt å dra på date ja, må jo ikke ramle helt ut så haha :p Hakke avtalt noe foreløpig, så vet ikke jeg. Ingen fare med spørsmålet :)

Kanskje på tide å grave fram den store sjekketråden igjen som atter en gang daua etter at noen prøvde å fyre liv i den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare være helt stille ja? Hmm kanskje jeg skal prøve det neste gang. "Jeg vil ikke ha" eller "jeg gidder ikke" får alltid så dårlig respons og/eller fører med seg oppfølgingsspørsmål..

Det er like retardert spørsmål som når folk spør hvor jeg eeeeeegentlig er fra når de ser etternavnet mitt. "Hva faen har det med saken å gjøre?" er min umiddelbar tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...