Jump to content
Guest MrWednesday

Single: Hvor lenge har du vært singel?

Recommended Posts

Ca 3 1/2 år nå, vært helt greit, da det ikke akkurat var noe særs til fohold (ingen følelser på den måten fra begges sider- ble mer å ikke ville være alene typ ting), og hadde jeg kunne gjort ting om ville jeg foretrukket å ha skrevet at jeg hadde vært singel i 26 år, haha..

Føler jeg blir særere for hver dag som går nå da, hvordan i alle dager skulle det gått hvis man plutselig skulle finne på å treffe noen?:eek: Kom over denne, og synes den del av punktene passet relativt godt : http://buzzit.no/13-tegn-pa-du-har-vaert-singel-lenge

Fortsetter under...

Hehehehe ja, var vel på en slags date i går ja :p Dritkjekk fyr og superhyggelig, så vi hadde en veldig bra kveld sammen. Ikke kjærestemateriale for meg, men hvem vet haha

Åååååh, men det er jo kos da!! :love: Uansett! Hihi. Date er gøy (y) Man vet jo aldri, nei..... Møtes igjen da?

(Sorry, jeg redigerte bort spm mitt, i tilfelle du ikke ville ta det her i plenum :p)

Åååååh, men det er jo kos da!! :love: Uansett! Hihi. Date er gøy (y) Man vet jo aldri, nei..... Møtes igjen da?

(Sorry, jeg redigerte bort spm mitt, i tilfelle du ikke ville ta det her i plenum :p)

Alltid kjekt å dra på date ja, må jo ikke ramle helt ut så haha :p Hakke avtalt noe foreløpig, så vet ikke jeg. Ingen fare med spørsmålet :)

Kanskje på tide å grave fram den store sjekketråden igjen som atter en gang daua etter at noen prøvde å fyre liv i den :(

Annonse

Trenger man å svare egentlig?

Bare være helt stille ja? Hmm kanskje jeg skal prøve det neste gang. "Jeg vil ikke ha" eller "jeg gidder ikke" får alltid så dårlig respons og/eller fører med seg oppfølgingsspørsmål..

Bare være helt stille ja? Hmm kanskje jeg skal prøve det neste gang. "Jeg vil ikke ha" eller "jeg gidder ikke" får alltid så dårlig respons og/eller fører med seg oppfølgingsspørsmål..

Det er like retardert spørsmål som når folk spør hvor jeg eeeeeegentlig er fra når de ser etternavnet mitt. "Hva faen har det med saken å gjøre?" er min umiddelbar tanke.

Syns spørsmålet er legitimt jeg (i riktig kontekst da). Om du er singel av valg/behov og sliter med at folk graver, bare si at du trives bra med det nå for tiden og ikke har hastverk. Fønker greit.

Syns spørsmålet er legitimt jeg (i riktig kontekst da). Om du er singel av valg/behov og sliter med at folk graver, bare si at du trives bra med det nå for tiden og ikke har hastverk. Fønker greit.

post-28009-14440996662744_thumb.jpg

post-28009-14440996661583_thumb.jpg

post-28009-14440996661882_thumb.jpg

post-28009-14440996662271_thumb.jpg

post-28009-14440996662524_thumb.jpg

Annonse

Guest
I feel you, bro.

Hardt å være utlending! Jeg pleier å late som om jeg er utlending av og til. Bare fordi.