Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maddafakkings Hedmark :cry:

OT: Har vært singel i 53 uker, but who's counting?

Vel, frøken lille-Iran... Med innvandrerforeldre er jeg redd du går i samme kategori! Men jeg elsker deg fordetom. Klar for Iran-reise!!!!

Og de 53 ukene tar snart slutt. Føler det på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, frøken lille-Iran... Med innvandrerforeldre er jeg redd du går i samme kategori! Men jeg elsker deg fordetom. Klar for Iran-reise!!!!

Og de 53 ukene tar snart slutt. Føler det på meg!

Håper du mener at du er klar for innreise i selve Iran, for lille Iran er stengt for turisme for tida :cool: Nå må man søke visum, var litt mye grensetrafikk en stund.

Føler du på deg at jeg kommer til å innlede et forhold til en av kattene mine? Eller vet du om noen som vil søke visum :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du mener at du er klar for innreise i selve Iran, for lille Iran er stengt for turisme for tida :cool: Nå må man søke visum, var litt mye grensetrafikk en stund.

Føler du på deg at jeg kommer til å innlede et forhold til en av kattene mine? Eller vet du om noen som vil søke visum :whistle:

Vel, Aurelius kunne nettopp melde at han hadde vært i casa persia opptil flere ganger. Opererer du med flere dekknavn?

Gi meg litt tid, så skal jeg finne en langhåra metalfyr til deg som er glad i katter og som er mann og som elsker ost like høyt som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Aurelius kunne nettopp melde at han hadde vært i casa persia opptil flere ganger. Opererer du med flere dekknavn?

Han har vært på Grand Hotel Persian opptil flere ganger! Aldri i lille Iran :cool: Høhøhø.

Gi meg litt tid, så skal jeg finne en langhåra metalfyr til deg som er glad i katter og som er mann og som elsker ost like høyt som deg.

Ammigad. I die.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Snart 2 år, etter å ha vært i forhold/gift med samme dama fra jeg var 19 til jeg var 32.

Jeg trives VELDIG godt som singel, og har tenkt å forbli sånn en god stund til. :knegg: Det er mye mer gøy som singel gitt. ;)

(Og før noen klør seg i hode, ja jeg er dame. Og ja, jeg kjøre i den andre filen. Rettere sagt, jeg kjører i begge filer jeg. *enkel* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden 2009. Har kun vært i 2 forhold der det var mye tull dvs utroskap,psykisk og fysisk vold,ekstrem sjalusi osv..så ga jeg på en måte opp da, og det skjedde så mye i perioden etter at dating og mannfolk ikke har vært en prioritet.

Nå tenker jeg av og til på å prøve å finne meg noen, men verger meg litt da man hører så ofte om drama,utroskap og all den skiten der og hvordan man må alltid være en del av "spillet"mtp videre forhold,virker som litt stressende...

Vi får se hva fremtiden bringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Fra en diskusjon jeg hadde med noen før i dag:

I dette moderne samfunnet - når du sier du er singel betyr det at du er, øh, "helt ensom", eller bare at du ikke har en kjæreste (altså eksklusivt forhold)?

I min bok; uten fast kjæreste i øyeblikket. Det er nok flere som er single og ensomme enn ikke-single og ensomme, men det er går absolutt fint å være singel uten å være ensom og, så noen årsakssammenheng er det neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...