Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært singel i 3 år nå!

Første 2,5 årene var det ikke aktuelt med nytt forhold, men nå er jeg lei av å henge på Fitnessbloggen framfor å finne på noe med en kjæreste! :p;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei singel i slutten av september i fjor. Det var som å komme ut av fengsel og forholdet var så gale at eg framleis prøver å bli homo.(Det ser så koselig ut).

Dere som gikk glipp av galgenhumoren til Tuba i forbindelse med dette gikk glipp av mye latter. Spesielt til-salgs lista han lagde i etterkant :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det fire år siden jeg gjorde det slutt, og er veldig tilfreds med avgjørelsen. Jeg ønsket å fokusere på meg selv, studier og reise. Nå er jeg ferdig utdannet, har kjøpt leilighet og kjenner at det hadde vært hyggelig å treffe noen :) Jeg er 25 år og oppegående. Anyone?!

Feil landsdel, ass.

(kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært singel i 11 år, noe jeg egentlig har skammet meg over fordi det er sånn press på slike ting. Nå som jeg har lest denne tråden ser jeg jo at flotte, unge og voksne folk også har vært langtidssingle. Da føler jeg meg litt bedre og litt mindre som en "freak".

Jeg har vært på utkikk og datet litt de siste 3-4 årene, ellers har jeg hatt et ambivalent forhold til slikt. Har bare ikke møtt noen. Nå som jeg er på utkikk virker det som mer sannsynlig at jeg treffer julenissen enn drømmemannen (eller bare en som oppriktig er interessert i meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på reklame for ett program, hvor det var folk som var villig til å fly over atlanterhavet for å være med på en blinddate. Just sayin :rolleyes:

Det går mer i kategorien "YOLO" enn "pendling".

However......ser definitivt poenget. Jeg må gjøre noe med den tankegangen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...