Jump to content

Sozsoz

Members
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

About Sozsoz

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Quadzilla er som regel glad i å drite ut andre personer uten å selv forklare hvorfor . Har fulgt med på supertraining06 lenge, og Mark Bell er absolutt en person med veldig mye kunnskap, selvom han boler, noe han har sagt selv!. Han har ikke beste teknikken i knebøy akkurat nei, men han vet fortsatt hvordan man skal lære bort, og de har gjester som er helt i toppen av sporten! Men Quadzilla vet såklart best
  2. Er vel normalt å være løfte mest kg i markløft, så knebøy og benk, men dette varierer naturligvis. Ettersom du sier du kunne tatt mer i mark om grepet holder, så ligger vel knebøy og markløft på ca samme nivå, noe som ikke er uvanlig. Du virker jevnsterk i alt egentlig, bra tall i alt! Anbefaler deg å bruke magnesium hvis du sliter med grepet. Da sitter grepet som støpt! For å øke i markløft anbefaler jeg deg å trene veldig hardt og variert. For eks 5 sett 10 reps en dag med korte pauser og tunge vekter som vil si at du sliter på siste settet. Andre dager kan du kjøre opp mot max, altså 2 rep, 5 rep osv.. Dette har funket bra for meg, og det vil ikke si at det nødvendigvis er bra for deg :). Hvis du er ikke har løftet lenge er det nok greit å løfte med litt lettere vekter og flere reps for å få inn god teknikk. Vil selv ikke anbefale 5x5 for nybegynnere, selv om mange gjør det :).
  3. Er innafor det! Blir jo 40 reps totalt. Noen kjører 10x10 enkelte økter som er 100 reps . Kommer jo selvfølgelig litt an på hvor tungt vektene er da, men syntes ikke 8 sett på 5 reps er for mye
  4. Hvor mye enklere livet hadde blitt med 50.000 kroner i hånda? Ikke veldig mye enklere
  5. Irriterer meg når hun går barbeint, klarer ikke føtter
  6. Har sett noen videoer av han, drøy fysikk han hadde. Skjønner dog ikke hvordan det går an å bli truffet av ett tog på den måten uten at det er selvmord, drøy spøk eller alkohol/stoff som har gjort at var "borte"...
  7. Haha, vel jeg prøvde å holde igjen så det ikke tok helt av... men you said it..
  8. Jeg vil si bol er et "vidundermiddel" i den stand at du blir mye sterkere på kort tid og vil oppnå den fysikken du ønsker fortere, altså store muskler som vel er målet for de guttene i ung alder som starter med dette. Det er sant at du ikke blir en pro bodybuilder på et år med bol, men bol kan gi nesten skremmende fremgang på meget kort tid når det kommer til bla styrke. Jeg har ingen kilde, men er ganske sikker på at de fleste som starter med bol i ung alder gjerne sliter med dårlig selvtillit og ønsker å bli større og sterkere enn de andre gutta, og da er veien til 100kg og oppover i benken vesentlig kortere med bol enn å trene naturlig.
  9. http://www.dagbladet.no/2014/10/27/nyheter/innenriks/doping/treningssenter/35946337/ Diskuter !
  10. Sozsoz

    Hybelmat

    Tunfisk er noe jeg føler man må "lære seg å like". Jeg tar fort en boks om dagen, uten at jeg syntes det er spessielt godt. Greia er å komme til det stadiet der det ikke smaker ekkelt heller. Syntes man tunfisk er godt er man sikret greit i fitnessverden fordi 300g på boks koster typ 6 kr firstprice og er fullt av proteiner Ellers går det her i gården i Kyllingfilet, svinekjøtt, karbonadedeig (firsprice, 38kr per 400 gram, veldig fint kjøtt, god smak). Kjøper sånn 1kgs pose med ris som holder en stund. Det jeg sliter mest med er saus, sliter med å finne noe billig alternativ her som er godt.
  11. Hvordan går det ann å ta en person som skriver noe så åpenbart dumt, seriøst... MOD: fikset siteringen din så det vises som sitat
  12. Regner med du har dysleksi, som er helt ok. Men uten å være frekk. Made my day!......
  13. Du legger ord i munnen min. 1: Tunfisk er bedre enn proteinpulver anytime! nå roper vel folk KILDEEEE, finn selv, noe sier seg selv. 2: sa ikke at du ikke kan kontrollere søvnen din, men at man ikke kan kontrollere alt man får kreft av. Hvis man har hatt en periode med dårlig søvn og lange dager og tenker at man omtrent vil få kreft er man kontrollfreak.. er MYE som kan fremkalle kreft, begynner en å se på lista over ting som kan fremkalle kreft vil nok enkelte grave seg ned allerede.
  14. Flott innlegg av Myr.. Så sant så sant. Nikket mest på hodet når det var skriving om Kosttilskudd kontra Mat som jeg var aller mest enig i. Tuna forran pulver anytime . Når det er snakk om søvnrytme og utvikling av kreft osv blir dette for meg litt smådumt. Kan muligens være at risikoen øker med noen tusendels % (tok bare ett tall), men da kan virkelig gå inn på andre ting og... I grunn er alt farlig . Lev mens man kan, er ikke vits å tenke på alt som kan ta livet av en som man ikke har kontroll over uansett.
  15. Sozsoz

    2048

    So much g33ks in here...

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...