Jump to content

MHJ

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MHJ last won the day on August 9 2013

MHJ had the most liked content!

About MHJ

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/31/1992

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vi spiser også pinnekjøtt på juleaften, og riskrem til dessert, men siden jeg ikke liker pinnekjøtt eller riskrem så godt, så spiser jeg "færskfeskbaill", som vi trønderne sier, morrpølse, saltkjøtt og is til dessert :-) Blir også ribbe (NAM), koldtbord og kalkun i løpet av jula! For ikke å snakke om alle bakeverkene og snopet som er tilgjengelig 24/7 :-D :-D :-D Selvfølgelig må det også noen festligheter til, med vin, øl og vodka! Jula blir helt magisk, gleder meg! Har resten av 2014 til å tenke trening og kosthold på :-)
  2. Sjokolade til frokost på julaften her også!!! Magiskt!
  3. Elsker jul! Gleder meg masse til pepperkaker, peppernøtter, julemarsipan, lukten av skrella mandarin, våkne opp til julestrømpe, høre på julemusikk (noe jeg kan finne på å gjøre allerede nå), ribbe, julefrokost med askepott på skjermen... Ååå som jeg gleder meg, har gleda meg siden 1. januar! Er skikkelig glad i jula :-D Jul i svingen.... :'( buhu... Hadde håpet på Amalies jul, DET er lenge siden jeg har sett! Eller Blåfjell. Får kjøpe meg dvd-ene istedefor å kose meg med i desember :-D Ikke lenge igjen nå!! 1,5 mnd til desember! Gleder meg til å komme i julestemning!! Haha, vet tråden er litt gammel nå, men juleglade meg fant den alikevell :-D
  4. Ja, og med hjelp av venner som har trent en del. Overkropp: chins, pullups, benkpress, dips, arnoldspress, sidehev, roing, facepull og nedtrekk. Underkropp: markløft, knebøy, gående utfall, fot-hev(?), beinpress og en annen øvelse jeg ikke vet hva heter (tatt fra fitnessboksing). Det er øvelsene jeg har kjørt den siste tiden :-) Tar også planken inni mellom, eller holder på med øvelser i slynge. Tusen takk for tips, skal prøve å loggføre over lengre tid!
  5. Har ikke noe opplegg fra PT. Trener overkropp og underkropp hver for seg
  6. Hei! Fra februar til juli gikk jeg fra 73kg ned til 53kg. Synes det er litt for lite, så vil gjerne opp i vekt igjen (mer muskler). Jeg trenger litt hjelp! Jeg teller ikke kalorier, og er usikker på om jeg faktisk spiser for lite? Slik kan en "normal hverdag" se ut mtp mat: Frokost: 3 hjemmelaga knekkebrød med cottage cheese (nesten en hel boks fordelt på tre knekkebrød) med lett bringebærsyltetøy Mellommåltid: 1 stor skyr, en halv ananas og ett eple Lunsj: 4 speltlomper med salat, kesam og en hel pakke kalkunskinke eller 3 egg med røykalaks. Middag: kyllingfilet/laks/karbonadedeig (200-300 gram) med masse grønnsaker og pasta Kveldsmat: stor porsjon havregrynsgrøt Spiser litt annerledes i helgene, vet ikke om det har noen betydning. Taco, pizza og skinkegrateng (fitnessbloggen sine oppskrifter) og spiser gode porsjoner, spiser til jeg er mett. Blir også smågodt og litt annet i helgene. Bør jeg spise mer? Annerledes? Blir veldig glad for all tips og råd, siden jeg føler jeg ikke vet så mye enda, og at kosthold er noe jeg alltid lærer nye ting om Vekta er 52-53 kilo som sagt. Jeg er 162 cm, og 21 år :-) Trener styrke ca 3-4 ganger i uka. Kardio når jeg selv føler for det.
  7. MHJ

    Skyr tilbud

    Rema 1000 har skyr (små) til 10,- :-) Har hamstret selv!!
  8. E.N

    Hei! jeg vet ikke hvordan jeg skulle sende deg melding, så beklager hvis dette er helt feil sted.

    Jeg lurer bare fryktelig på hvordan du har klart å forandre deg så mye på så kort tid? Hvor mye har du trent, hva har du trent, har du kjørt mye cardio, droppet fylla, kun spist sunt osv?

    Jeg blir utrolig motivert av sånne som deg, og jeg må bare vite hva du har gjort, du har vært helt sinnsykt flink!

    1. Show previous comments  1 more
    2. MHJ

      MHJ

      Tusen takk! :-) Mitt problem var pubertets kiloene, har vært aktiv innenfor håndball og turn. Det tror jeg er en av grunnene til at det har gått raskt :) Spiser så sunt som jeg får til i ukedagene, så spiser jeg det jeg vil i helgene. Trener mye styrke :)

    3. MHJ

      MHJ

      Cardio innimellom når jeg føler for det nå, men trente en del intervaller når jeg skulle ned i vekt. Er heltidsstudent, men fikk skvisa inn en 3-4 styrkeøkter og litt cardio :)

    4. E.N

      E.N

      tusen takk for svar! :)

  9. Halvfabrikat: liker å lage maten fra bunn selv, men spiser det om jeg er borte på middag. Rosiner: æsj!!! Fæl smak og konsistens. Oliven: takler ikke smaken! Sjokolade med nøtter/frukt: helt på tryne... Vanlig yoghurt: konsistensen... Minner meg om sikkel! Æsj. Dressing: vet ikke helt hvorfor, men brekker meg av det. Bare liker det ikke. Pølse: føler jeg spiser tarmer!!! Paprika og løk: konsistensen Loff: rett og slett fordi jeg føler jeg spiser luft. All slags suppe: for flytende konsistens... Minner om sikkel! Fisk med bein og kjøtt med brusk: blir mett med engang og begynner å brekke meg Spiser opp fisken og kjøttet, men er alltid "på vakt" så jeg ikke kommer borti bein eller brusk Sikkert mye mer også, men var dette jeg kom på i farta
  10. Æ TAR AV MÆ HATTEN OG Æ BØYE MÆ I STØVET!! :-D Godt jobba vil æ si, men føle ikke det e nok å si kun det! HAMANA-HAMANA-HAMANA helt fantastisk!
  11. Noe av det beste jeg har lest på lenge!!! Så godt forklart!!
×
×
  • Create New...