Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker! Og hvis det er lenger ned, så går det på bryst, er det slik? Blir skråbenk på en måte en mellomting av benkpress og skulderpress da? :)

Det tar mer og mer på bryst på mindre på fremside skuldre jo lenger ned du går. Tanken med skråbenk er å trene øvre del av bryst, men det ser ut som det er en unødvendig øvelse for bryst ifølge Børge Fagerli. Du kan lese denne artikkelen: http://fitnessbloggen.no/storre-brystmuskler/ så ser du begrunnelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh! :D Ja, men daså! Ser bare de som tar det nesten helt oppreist (da snakker jeg ikke om militærpress), og jeg blir litt forvirret :p Men takk for svar, da fortsetter jeg i "min egen" stil :D

Dessuten er militærpress stående med stang. Resten er varianter av skulderpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dette virkelig ann? : " jeg legger kun på meg på magen" ?

Til en viss grad, tenker jeg. Kanskje det er området vedkommende legger på seg først, så dersom h*n legger på seg et par kilo, vil dette legge seg på magen. Men om personen legger på seg 100 kg, tror jeg nok det vil spre seg litt utover :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en viss grad, tenker jeg. Kanskje det er området vedkommende legger på seg først, så dersom h*n legger på seg et par kilo, vil dette legge seg på magen. Men om personen legger på seg 100 kg, tror jeg nok det vil spre seg litt utover :p

Syns bare det virker så rart,... har ei veninde som "bare legger på seg på magan" det er jo tydelig at det ikke er tilfellet..... men hadde vært ålreit å kunne henvise til en artikkel eller noe for å få ho t å åpne øya:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en viss grad, tenker jeg. Kanskje det er området vedkommende legger på seg først, så dersom h*n legger på seg et par kilo, vil dette legge seg på magen. Men om personen legger på seg 100 kg, tror jeg nok det vil spre seg litt utover :p

Haha, neinei, hva snakker du om?! Selvfølgelig kommer alle de hundre kiloene til å legge seg rett på magen :D Ellers på kroppen er man superfit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med en sang på hjernen som har gått på p4 de to siste dagene.... up-tempo låt med noe sånt som " Across the street..... i saw a girl that looked like you..... but you moved to..... to get away from me" elns.... HJEEEELP!?!?!=)

Sjekk ut her, om du husker sånn omtrent noe om når du kan ha hørt den

http://www.p4.no/musikk/

The Roots – Something In The Way Of Things (In Town)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de er enige tror jeg?:mellow:

Hva vil det si når en skriver "i supersett med.. "

Supersett er å trene to forskjellige øvelser annenhver gang, altså i pausen til hverandre. Da er det normalt sett øvelser for motstående muskler som blir trent. F.eks biceps/triceps, bryst/rygg, fremside lår/bakside lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål.

Er grønnsaker veldig vesentlig for optimal muskelvekst?

Er ikke så veldig flink med grønnsakene mine..

Frukt og grønsaker hjelper kroppen din med fiber, vitamin og mineraler. Mange av desse stoffene finnes ikkje naturleg i kroppen, og trengs jamn tilførsel av. Dersom du sliter med å få i deg nok, kan du prøve å sette deg små delmål, som feks 100 g brokkoli den første dagen, ein tomat til middagen etc. Du finner mange fine tips inne på http://5omdagen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...