Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er veldig individuelt. Jeg gikk rett fra 1-2 økter i uka til 6, og har holdt på med det i snart et halvt år :) Om du er veldig glad i å trene kan du kjøre på med så mange økter du vil. Men om du tror selv at etter så og så mange økter kommer du til å bli lei, så må du bare finne noe som passer deg! Det er i alle fall det beste jeg kan komme opp med;)

Finner vell en rutine, i uken her har det blitt uvanlig mye en før. Kjenner det på kroppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dette er hvertfall et dumt spørsmål, men tanken slo meg i går! Er det noen risk med å ta med proteinpulver på ferie (fly)? Ikke at det er ulovlig, men at de begynner å stresse på flyplassen om de ser pulver :p Gidder ikke ta med hele boksen, den tar jo halve kofferten, så må tømme det i en pose eller noe og det kan kanskje se litt rart ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hvertfall et dumt spørsmål, men tanken slo meg i går! Er det noen risk med å ta med proteinpulver på ferie (fly)? Ikke at det er ulovlig, men at de begynner å stresse på flyplassen om de ser pulver :p Gidder ikke ta med hele boksen, den tar jo halve kofferten, så må tømme det i en pose eller noe og det kan kanskje se litt rart ut...

jeg har tenkt på det samme! følger med på svar her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil dere si er den beste cardio-treninga? Sett mange bare power-walker 45 minutter på mølla og ser på det som en cardio-økt, mens andre løper og jogger mye intervaller... Hva er er best for fettforbrenninga? Mølle, ellipse, sykkel? :D

Kan dytte litt på denne. Eg meinar intervaller er best, for det for opp forbrenninga ikkje berre under sjølve økta, men sikrar vidare forbrenning også.

Ang rutete skjorter, kanskje det er i den nye better bodies kolleksjonen, er vel i samme gate som kamo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...