Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ok. Kjedelig da! Var en av de trådene jeg fulgte med i. Orker jo ikke gå inn på chattetråden. jaja, får snuse litt rundt på den vanlige fb'en da ;)

Burde vel ikke være verre å å starte en ny tråd "Chattetråden for alle som er single", eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe deg noen slike små 1 og 2 kilos dykkerlodd du kan legge oppå for å microloade imellom hoppene :) De er ca 5x5 cm så er ikke store greiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det ;)

Venter FREMDELES på de 0,5 og 1,25 vektene jeg spurte etter på Friskhuset sånn...før jul!

Skal vel ikke være et seriøst problem for treningen din å ikke få ønsket belastning i cable cross? Kjør lettere med flere reps eller tyngre med færre. Hadde selve maskinen vært alt for lett som noen av de har en tendens til å være ville jeg klaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke være et seriøst problem for treningen din å ikke få ønsket belastning i cable cross? Kjør lettere med flere reps eller tyngre med færre. Hadde selve maskinen vært alt for lett som noen av de har en tendens til å være ville jeg klaget.

Er ikke ett seriøst probem. Jeg kan også bare legge på 1 eller 2-kgsmanualler. Poenget var vel heller hvorfor det gigantiske hoppet mellom hvert nivå :)

2 kg - 14 kg - 18 kg - 23 kg - 27 kg - 34 kg - 41 kg - 48 kg - 54 kg, etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, trenger du virkelig glutamin eller carnitine? Og angående proteinpulver, så er det vanlige å gå for ei bøtte med blanding av whey og kasein.

Jeg aner ikke, bare lest meg ihjel på blogger at de er effektive for fettforbrenning og bra for musklene. Unødvendig altså? Elsker å være lettlurt:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kosttilskudd med avanserte navn er som regel ikke verdt pengene :)

Bruk proteinpulver hvis du sliter med å få i deg nok proteiner fra vanlig mat, eller hvis du synes det er billig, praktisk eller enkelt å ha ei bøtte stående. Bruk omega-3 hvis du ikke spiser nok fisk. Bruk multivitamin hvis du ikke spiser et variert kosthold. Bruk D-vitamin hvis du ikke får nok sol eller ikke går i solarium. Kreatin fyller musklene med vann slik at du ser litt større ut og løfter litt tyngre. Slik jeg ser det er dette de viktigste kosttilskuddene, og jeg gidder ikke bruke penger på noe mer enn det :)

Kreatin er unødvendig for meg som skal ned i fettprosent, vil ikke opp i vannvekt. Går sikkert for en av disse da:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-delite-920-g

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-protein-professional

...de inneholder en del aminosyrer. Har foreløpig whey-80, tar omega 3, kalsium og vitamintilskudd.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...