Jump to content

sirDavid

Members
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

  1. Bluetooth headphones så trenger du ikke å ha kilden på deg(y)
  2. Enig med MartinM, ser ut som du ligger under 1000kcals dagen og spiser veldig lite proteiner. Vil anbefale å øke proteininntaket betraktelig og i tillegg mer karbohydrater mtp at du trener 6 dager i uka.
  3. Angående kaffe så blir det vel servert i kombinasjon med cola under langrenn hvis jeg ikke tar helt feil, så det er ganske legitimt
  4. Koffein ble fjerna fra lista i 2004. De har det riktignok på en liste av stoff som de overvåker, men det er helt lovlig å bruke mao. 2012 Prohibited List - World Anti-Doping Agency
  5. HER skjedde det ikke stort. Er du ikke mann nok til å logge? :)

  6. Her skjedde det ikke mye

  7. 1,3 dimethylamylamine er vel bare et annet ord for geranium etter hva jeg har lest
  8. Børges pannekaker: http://fitnessbloggen.no/oppskrifter/borges-pannekaker/
  9. http://myrevolution.no/forum/f3/ra-mat-vegeterianer-2768/#post47123
  10. Wikipedia er vist uenig: Spirulina contains about 60% (51–71%) protein. It is a complete protein containing all essential amino acids, though with reduced amounts of methionine, cysteine and lysine when compared to the proteins of meat, eggs and milk. Overall, while spirulina is often marketed as an excellent source of protein, it is no better in this regard than milk or meat (in that they are all complete proteins), and is approximately 30 times more expensive per gram of protein. http://en.wikipedia.org/wiki/Spirulina_(dietary_supplement)
  11. Hvis dette skulle ha noe som helst rot i virkeligheten så må jo det bety at de som er på diett og spiser mye biff/proteinpulver enten må spise mange kilo eller at de mister mye muskelmasse.
  12. Skulle gjerne likt å sett forskningen som underbygger de påstandene der for det høres ut som 1.klasse svada.
  13. Jeg burde vel ha skrevet bakside lår/rumpa;)
  14. Når øvelsen skal ta på bakside lår så bør leggbeinet være mest mulig vinkelrett på gulvet og ikke bevege seg nevneverdig under utførelsen.
  15. Supersett er å trene to forskjellige øvelser annenhver gang, altså i pausen til hverandre. Da er det normalt sett øvelser for motstående muskler som blir trent. F.eks biceps/triceps, bryst/rygg, fremside lår/bakside lår.
×
×
  • Create New...