Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan jo skylde på at jeg er quizmaster og at jeg brukte den i en quiz, men det ville bare vært en halv sannhet da jeg nok har et litt for lidenskapelig forhold til nittitallshits, mista i tillegg den ironiske distansen for et par år siden. Kanskje på tide å kjøre på med dømetallterapi igjen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo skylde på at jeg er quizmaster og at jeg brukte den i en quiz, men det ville bare vært en halv sannhet da jeg nok har et litt for lidenskapelig forhold til nittitallshits, mista i tillegg den ironiske distansen for et par år siden. Kanskje på tide å kjøre på med dømetallterapi igjen :p

Excuses are like arseholes...

90-tallet var et mørkt tiår for god musikk. Kanskje med unntak av begynnelsen da. Men det gikk fort over. 

Helvettes grønsj og eurotrashdæns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Excuses are like arseholes...

90-tallet var et mørkt tiår for god musikk. Kanskje med unntak av begynnelsen da. Men det gikk fort over. 

Helvettes grønsj og eurotrashdæns

Grunge var fedt! Trip-hop 4 evvah! Dessuten er Tidenes Beste Album laget på 90-tallet - OK Computer av Radiohead B)

 

90-talls favoritter:

Air - Moon Safari
Alice In Chains - Dirt
Aphex Twin - Selected Ambient Works, Volume II
Beastie Boys - Ill Communication
Belle and Sebastian - If You're Feeling Sinister
Björk - Homogenic
Boards of Canada - Music Has The Right to Children
Faith No More - King for a Day... Fool for a Lifetime
Godspeed You! Black Emperor - F# A# Infinity
Massive Attack - Protection + Mezzanine
Mercury Rev - Deserter's Songs
Moby - Play
Mogway - Young Team
Motorpsycho - Demon Box + Timothy's Monster + Blissard + Angels and Daemons at Play
Nirvana - Nevermind + In Utero
Pearl Jam - Ten + Vs.
PJ Harvey - To Bring You My Love
Portishead - Dummy
Primus - Sailing The Seas of Cheese
R.E.M. - Automatic For The People
Radiohead - The Bends + OK Computer
Rage Against The Machine
Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik
Sigur Ros - Ægætis Byrjun
Soundgarden - Superunknown
Spiritualized - Ladies and Gentlemen We're Floating in Space
The Orb - Adventures Beyond The Ultraworld
The Soundtrack of Our Lives - Welcome to the Infant Freebase
Tom Waits - Mule Variations
Tricky - Maxinquaye    

 

Samtidig så hadde vi Macarena, Dr.Alban, Limp Bizkit, Ace of Base, britpop og gangsta rap, så ja, veldig blandet drops. Mye dårlig (som i alle tiår), mye bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mer metall og pop (jafortenk) så har du egentlig oppsummert katalogoen min den dag i dag. Blir saker å se Motorpsycho fremføre Demon Box om ei uke.

Yeah! Jeg har billett til andre ekstrakonsert. Konsert på en mandag, ja ja. Kjekt med flexitid ;)

 

Jeg hører på det mest av albumene i forrige post fortsatt. Noe er mer datert, noe er tidløst. OK Computer er fortsatt magisk. Samme med debutskiva til Sigur Ros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært selvstendig og ganske lite næringsdrivende, så fleksitid har jeg i den betydning at jeg jobber døgnet rundt :p Hadde opprinnelig billett til mandag selv, men fikk heldigvis byttet til søndag ... noe som passer utmerket, siden jeg skal ta et fly som går klokken ni morgenen etter også.

Får håpe de ikke har spilt seg tom til tredje dagen, så det er noen demoner igjen til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Haha! Godt å kunne bekrefte stereotyper. 

Jeg trenger ikke et meme engang:

 

Haha! Godt å kunne bekrefte stereotyper. 

Jeg trenger ikke et meme engang:Iron-Maiden-con-Bruce-Dickinson.jpg

Hockeytallet var et tiår for bekymringsverdig oppkledning ja. Men fy faen for en musikk de lagde da (og spesielt de du la ut bilde av. For øviring fra World Slavery-turneen 84-85 som er dokumentert i en av de beste live-skivene noensinne, Live after death)

Men siden du åpna den døra

003.jpeg

Endret av SlayerDad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touché :roflmao:   Thom Yorke ser ut som en gnom. En herlig liten, rar gnom. Får jo nesten lyst til å adoptere han.

 

Jeg har aldri digga Iron Maiden. Tror det hovedsaklig skyldes vokalen. Opera-vibrato-gauling fenger meg ikke. De kjører showet på konsert, det skal de ha! Jeg hadde en periode som liten pjokk der jeg likte Helloween, men tok til vettet da jeg kom i puberteten :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touché :roflmao:   Thom Yorke ser ut som en gnom. En herlig liten, rar gnom. Får jo nesten lyst til å adoptere han.

 

Jeg har aldri digga Iron Maiden. Tror det hovedsaklig skyldes vokalen. Opera-vibrato-gauling fenger meg ikke. De kjører showet på konsert, det skal de ha! Jeg hadde en periode som liten pjokk der jeg likte Helloween, men tok til vettet da jeg kom i puberteten :whistle: 

Ikke diss Helloween, mann! Hvordan kan du disse noen som har avstedkommet dette gullkornet her:

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er lovlig å ta med seg hårvoks i handbagasjen på fly, eller vil det regnes som væske? Konsistensen er mer fast enn flytende (id voks), men er smørbar. Har prøvd å google meg fram til det, og fant kun ut at det ikke er lov med hårgele, men det sto ingenting spesifikt om hårvoks.

Endret av christer fn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...