Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, her kommer et skikkelig dumt spm, men må nesten bare spørre likevel..

strammer folk rumpa når de poser på bildene her inne??

Min rumpe ser ikke så fin ut om man strammer ( hvertfall ikke enda.. ) Så lurte egentlig bare på om folk faktisk har så fine rumper når de strammer.. :blush:

Nei, men en god del står i poseringsposisjon, ikke sånn som man vanligvis står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker beste 70% og over jeg , så er ikke noe problem.. Jeg har bare begynt å se på kcal oversikten i det siste, og ble ganske overrasket da jeg innså at det ikke var særlig stor forskjell på melkesjokolade eller 70% for den saks skyld og en cavallier sjokolade f.eks. Har bare sett her inne at når det bakes etc så brukes det ofte sukkerfri sjokolade.. og da skjønner jeg ikke helt vitsen :p ( med mindre det er pga trigging da .. er det derfor mye av sunnbaksten jeg har sett her inn lages med sukkerfritt?? )

Du vet at sunn mat handler om mer enn bare kaloriinnholdet. Det handler om hva som er i maten også. Sukker har ingen næringsverdi, men sukkeralkoholene har en slags fibereffekt på magen. Personlig mener jeg at det strengt tatt er bedre å spise mørk sjokolade framfor sukkerfrie sjokolader som har kunstig søtning i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får man blokkert ett telefonnummer fra å ringe og sende sms til deg?

Til Android-baserte telefoner kan du finne flere ulike applikasjoner som løser problemet, eller omgår det på en veldig behagelig måte. Selv bruker jeg en applikasjon som heter "Blacklist". Den gir deg muligheten til å bruke enten svarteliste eller hviteliste for SMS og/eller anrop. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med den applikasjonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av dere sover middagshvil og hvor lenge?

Jeg fungerer ikke resten av dagen om jeg ikke får sovet meg en times tid på ettermiddagen!

Enten 20 minutter, 3 timer eller ikke noe. Noe midt i mellom går ikke. :p Som oftes blir det ingen middagshvil, men det er den deiligste form for soving imo så hver gang er jeg tar en lur er det en fryd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av dere sover middagshvil og hvor lenge?

Jeg fungerer ikke resten av dagen om jeg ikke får sovet meg en times tid på ettermiddagen!

Er ytterst sjelden jeg sover på ettermiddagen :p Jeg sliter nok som det er å få sovne på kvelden.. Så middagshviler har jeg vel ikke hatt siden jeg var liten.. Med unntak av de sjeldne tilfellene jeg er totalt utmattet og sover en hel nattesøvn på sofaen:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker å fokusere på å øke i styrke, ikke i volum, og trener dermed 5 repetisjoner på hvert sett (ofte fem sett) i de aller fleste øvelser. Jeg pleier likevel å varme opp litt først med lettere vekter og 8 repetisjoner, 2 sett. Men om målet ikke er å øke i volum, bør jeg ha få reps på oppvarmingssettene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg lurte på hvor dere sjekker og kalkulerer kalori inntaket deres for dagen - hva det noe som heter diett.no eller ?

Diett.no er veldig greit og enkelt å sjekke på. Ellers har matportalen noe som heter mat på data, som blir brukt av fagpersonell (vi bruker dette i undervisning osv) Det kan lastes ned, å dermed har du det lagret på dataen. Det er flere andre sider som somebody osv, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diett.no er veldig greit og enkelt å sjekke på. Ellers har matportalen noe som heter mat på data, som blir brukt av fagpersonell (vi bruker dette i undervisning osv) Det kan lastes ned, å dermed har du det lagret på dataen. Det er flere andre sider som somebody osv, også :)

Tusen takk for raskt svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...