Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
Sliter med oppblåst mage, og når det er på det værste, så føler eg det kniper litt på venste side av bryste, er det noe gale? eller bare angst? Tips til å bli kvitt det og? Er helt grusomt på det værste, trur hele tiden det er hjerte så er gale eller noe.

Slæpp åff;)Kan fort være luftsmerter som stråler oppover. Er de knipende, stikkende eller brennende. Og er de takvise eller konstante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør for typen:

Han kunne tenke seg å en gang i fremtida være med på noe sånt som dette: http://toughviking.se/

Er det noen her inne som vet om noen ferdige treningsprogram som kunne fungert for å forberede seg til noe sånt? Altså der man både får utviklet styrke, spenst, kondis, og ja, egentlig det meste :p

Vi føler oss begge litt lost i alt man finner av informasjon rundt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei, jeg tenkte mer i de baner at magen ser litt annerledes ut når jeg strammer/spenner musklene der, kontra når jeg ikke gjør det :)

Om du tar førbilder når du slapper av og etterbilder hvor du flexer så blir det jo veldig misvisende. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter å oppdaterer cven. Har hatt to jobber(med den nåværende). Den tidligere jobben jeg hadde har jeg oppgitt referanse og har snakket med sjefen om at det er greit. Det har jeg ikke gjort med den nåværende jobben... Kan jeg skrive "referanser oppgis ved forespørsel" på jobb nr 2, og ha referanser oppgitt på jobb nr 1? Eller ser det litt humbug ut? Kanskje droppe å skrive referanser i det hele tatt? Søknadsfristen er i dag så rekker ikke snakke med sjefen heller:confused:

du må oppgi referanser- ellers kan du vinke den joibben du ser på farvel. Da referanser betyr så utrolig mye i dagens arbeidsliv. Eg fikk jobb på grunn av mine referanser.

skriv opp fra første jobb, og fra dagens- altså, du får referanser om du har gjort en god jobb? dette kan du bare spør deg selv? "har eg gjort meg fortjent til en referanse eller ikke?

snakk med dagens sjef imorgen asap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å oppdaterer cven. Har hatt to jobber(med den nåværende). Den tidligere jobben jeg hadde har jeg oppgitt referanse og har snakket med sjefen om at det er greit. Det har jeg ikke gjort med den nåværende jobben... Kan jeg skrive "referanser oppgis ved forespørsel" på jobb nr 2, og ha referanser oppgitt på jobb nr 1? Eller ser det litt humbug ut? Kanskje droppe å skrive referanser i det hele tatt? Søknadsfristen er i dag så rekker ikke snakke med sjefen heller:confused:

Min erfaring er at søknadsfrister som dette er veldig fleksible. Tviler sterkt på at de ikke vurderer en søknad som blir levert én dag i etterkant. Jeg ville ventet til i morgen, avklart referanse med sjefen, og levert søknaden da. Det ville virket litt tvilsomt å ikke oppgi referanse for den nåværende jobben din, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at speltlomper smaker litt sånn... mugg..? :unsure:

Kanskje det er noe med partiet som er sendt ut nå? Jeg kjøpte en pakke på lørdag og de lukta veldig mugg:sick: .

Kjøpte en pakke idag, selv om jeg hadde lest her, men trodde ikke alle var slik, men den pakken jeg kjøpte lukte og smakte mugg. Skuffa! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...