Gå til innhold

an-nas

Medlemmer
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om an-nas

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 01. april 1988
  1. Å være mann Høflig, hjelpsom, snill men ikke dumsnill, tenker helhetelig, tenker smart og logisk, rettferdig. Han skal være sterk. Ikke stor og svær men tøff og modig . Jeg er kvinne og ønsker at en mann skal være litt mer mann enn meg. Vi burde egentlig finne et annet begrept til det å være mann, for i mange tilfeller synes jeg mange kvinner kunne vært menn. Menn uten baller.
  2. Det varmet hjeret, tusen takk. Jeg tåler det om noen sier at slike navler ikke er noe pent å se på, det er ikke sånn at jeg vil dekke til den av den grunn. Hadde bare vært trøstende om noen her inne hadde samme problem eller en kur som kunne fjerne/redusere problemet.
  3. Jeg har fått noen til å se på knebøyteknikken min og den begynner å bli bra men skal se om jeg får filmet det en dag. Mulig det har noe med de korte pausene jeg har mellom settene også. Har jeg en time så hender det ofte at jeg bare rekker 3-4 øvelser. Tusen takk for tips. Har forresten kjøpt meg Zeroh fersken for å få til å drikke vann og nå skal jeg legge meg så jeg får nok søvn og hvile :-D
  4. Tenkte det samme, kanskje de vil ha penger først. Men hvorfor i all verden har de faktura ordning og helt gebyrfritt til og med.
  5. Huff, så dårlig det der. Jeg har selvfølgelig ikke betalt. Ringte til klarna og sendte samtidig en sint mail til weightless og det tok lang tid før de svarte. Fakturaen ble slettet. Selvfølgelig skal man ikke betale for noe man ikke har fått. Tror ikke du skal betale noe.
  6. Kvinne 26 år 51 kg ( pleier å veie 54 altså, men har gått ned i det siste pga mye stress antar jeg) 168 cm Målet mitt er muskelvekst og styrke Trent på denne måten i snart 3mnd. Har slutta helt med kondisjonstrening for å stoppe vektnedgangen. Dag 1 ( 5x5 dag) Pull ups m/strikk Skulderpress Nedtrekk Nedtrekk smaltgrep Dips Roing Dag 2 (5x5 dag) Knebøy Markløft Beinpress Tåhev Rygghev med vekter Dag 3 Hvile Dag 4 (8x3, 8x4 dag) Pull ups Nedtrekk En armsroing i planke Pallof press Triceps/dips Beinhev, hengende Sidehev Dag 5 ( 8
  7. Baseøvelser kjøres 3 ganger i uken hos meg og det trenes på en måte hele kroppen, men når jeg trener knebøy, markløft, beinpress, hip thrust på en dag så venter jeg med militærpress, nedtrekk, pull ups osv til dagen etter. Jeg føler jeg har blitt litt sterkere men ikke skikkelig fremgang. Ser jenter som lasser på med vekter i knebøy mens jeg har de samme 30-50kg mine hver gang . 50kg er maks. Lurer på om det har noe med kostholdet å gjøre siden jeg er så svak. Men tusen takk for svar
  8. Jeg regner meg selv som ny begynner, er inne i 4mnd med styrketrening nå. Jeg klarer ikke å ikke trene , å komme meg på trening før jobb gir meg en veldig god start på dagen. Musklgruppene som trenes opp den ene dagen får hvile dagen etter, derfor har jeg hat 2-splitt.
  9. Det er det jeg har gjort i det siste trent to splitt, men hører mange steder at nybegynnere burde begynne med helkroppsprogram.
  10. Ok, et spørsmål angående helkroppsprogrammet. Ser at øktene er delt i 3 dager. Det vil si en hvile dag mellom hver økt. Jeg vil trene hver dag, hva burde jeg trene dagen etter? Nei, mulig helkropps ikke er noe for meg.
  11. Åh, godt at jeg ikke fikk de.
  12. De buksene dukket aldri opp. Mistenker at de sender bare til kjente folk som har fine rumper. Æsj.
  13. Det høres jo faktisk logisk ut, hehe.
  14. Her kommer tidens dummeste spørsmål, huffff. Mister jenter puppene sine om de trener bryst? Det er jo bare fett i puppene så om jeg trener bryst og får muskler der så forsvinner jo puppene? Jeg har nemlig alltid unngått bryst øvelser spesielt benkpress
×
×
  • Opprett ny...