Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tviler på det, men du kan ha med disse porsjonspakkene og du får varmt vann på flyet :)

Tviler på det, men du kan ha med disse porsjonspakkene og du får varmt vann på flyet :)

Yes!! Fikk med meg overnight oats med cottage cheese gjennom sikkerhetskontrollen nå!:)

Har noen erfaring med vektklubb.no? Jeg klikka på annonsa på vg, og kikka litt på sidene der. Men man får jo ikke vite noe egentlig før man betaler for det virker det som? "Du får hjelp fra eksperter på trening og kosthold" -hvilke eksperter er det snakk om? Kan hende det er bare meg som ikke har fått med meg hvor det går an å finne ut, men alt jeg trykka på førte meg til en side der det står: Du må være logget inn for å se denne siden.

Har noen erfaring med vektklubb.no? Jeg klikka på annonsa på vg, og kikka litt på sidene der. Men man får jo ikke vite noe egentlig før man betaler for det virker det som? "Du får hjelp fra eksperter på trening og kosthold" -hvilke eksperter er det snakk om? Kan hende det er bare meg som ikke har fått med meg hvor det går an å finne ut, men alt jeg trykka på førte meg til en side der det står: Du må være logget inn for å se denne siden.

Du får oppgitt kcal-mengde du skal ligge på, fordeling osv. Samt tilgang til oppskrifter, grafer ang vektnedgang, cm mål osv.

"Ekspertene" er vel de du kan stille spm til ved alle vg´s tett på nett spørsmålsrunder

Annonse

Kan kroppen få sukkersjokk?

i går så spiste jeg knekkebrød med peanuttsmør og nugatti, noe som jeg elsket før. Men reaksjonen ble den at jeg ble kvalm og kastet opp. Har aldri hatt denne reaksjonen før, men er lenge siden jeg har spist det i tillegg at kostholdet mitt består i mye proteiner til daglig og relativt sunt.

Så basically det samme som man kan få hjelp til på fitnessbloggen gratis?=)

Ja! Bare fitnessbloggen er gratis :D vil du logge mat er det jo flere apper som er gratis, samt at fitnessbloggen har jo også en kalkulator på facebooksia hvor du kan legge inn alder osv og få vite ca hvor mye du burde ligge på. Gratis!

miaheart, så vidt jeg har skjønt har større personer høyere BMR enn mindre. Det koster mer energi å drifte et stort maskineri enn et mindre.

Når de er sagt, om du spør på grunn av din egen målte forbrenning gjort av for eksempel pulsklokke, ville jeg ikke tatt verken tallet som ble oppgitt sist du løp eller i dag, for god fisk. Veldig unøyaktige målinger.

Forbrenner man mer når man veier mer? Jeg løp i dag, hadde høyere vekt og lavere puls enn sist jeg løp, men forbrant mer.

Ja, det gjør du. Hvor mye energi du bruker når du løper kommer an på hvor mye masse du flytter, og hvor langt du flytter den. Pulsen har egentlig ikke så mye å si, den sier kun noe om hvor mye av energien som hentes fra fettlager kontra karbohydrater.

En generell formel er 1kcal x kilo KV x km, så om du veier 50kg bruker du 50kcal pr km du løper, eller 500kcal pr 10km. Om du går bruker du 0,7kcal pr km pr kilo KV. Dette fordi du beveger deg noe mer vertikalt når du løper.

Annonse

Er det mulig at kroppen mn blir "syk" av sukker? Har juksa litt vel ganske mye å spist litt snop enekelte dager, men merker at de dagene jeg gjør det hovner mandlene mine opp? I morres var de helt fine men så spiste jeg litt snop på jobb og nå er de hovne. Samme skjer egentlig hver morgen hvis jeg har spist snop eller ting med sukker i. Vanligvis spiser jeg ikke noe sukker i mitt daglige kosthold utenom det som er i frukt og kalorifri søtningsmidler.

Er det noen som har tips om hvordan klare å sove mest mulig i bra stilling etter en god mengde inntatt alkohol? Ender alltid med vond nakke fordi jeg sover forkjært når jeg er greit beruset.

Med klærne krølla opp som pute, på badegulvet... Forutsatt at du har varmekabler (y)

Ellers, hvorfor sover du forkjært når du er beruset?

Er det noen som har tips om hvordan klare å sove mest mulig i bra stilling etter en god mengde inntatt alkohol? Ender alltid med vond nakke fordi jeg sover forkjært når jeg er greit beruset.

Har mange tips.:sneaky:

skal holde alle for meg selv... :cautious:

Gjest MrWednesday

Å innta en litt mindre mengde alkohol neste gang. ;)

Med klærne krølla opp som pute, på badegulvet... Forutsatt at du har varmekabler (y)

Ellers, hvorfor sover du forkjært når du er beruset?

Haha, den første har jeg prøvd. Den er vond.... Har og prøvd med pute og dyne på badet, den var også vond.

Nei, jeg vet ikke. Tror jeg sovner i det jeg fall i senga. Lander litt rart, men sovner i den stillingen.

Og så ender opp en jævlig nakke dagen derpå. Og det gjør liksom ikke dagen derpå mye bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...