Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok en sånn lavkarbosjokoladekakemix, slang oppi 4 egg og 2 dl vann, samt 1/boks mager kesam istede for 4dl olje/smør. Jeg orker ikke regne ut næringsinnhold selv, hjelp?

1 boks mager kesam eller? I såfall, så er det omtrent 1400 kcal for hele kaka. 119 g karbo (88 g fiber), 40 g fett og 121 g protein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til noe enkelt/sunt/proteinrikt å ta med seg som lunsj på jobb? Noe som IKKE trenger å tilbredes på noe som helst måte (som foreksempel en boks cottage cheese/kesam/en proteinbar som jeg forsåvidt begynner å bli litt lei av å spise som lunsj hveeer gang jeg er på jobb...)????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til noe enkelt/sunt/proteinrikt å ta med seg som lunsj på jobb? Noe som IKKE trenger å tilbredes på noe som helst måte (som foreksempel en boks cottage cheese/kesam/en proteinbar som jeg forsåvidt begynner å bli litt lei av å spise som lunsj hveeer gang jeg er på jobb...)????

Skyr, proteinshake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Noen som har tips til noe enkelt/sunt/proteinrikt å ta med seg som lunsj på jobb? Noe som IKKE trenger å tilbredes på noe som helst måte (som foreksempel en boks cottage cheese/kesam/en proteinbar som jeg forsåvidt begynner å bli litt lei av å spise som lunsj hveeer gang jeg er på jobb...)????

Salat med kylling og kokt egg?

Kylling + grønnsaker du fikser kvelden før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til noe enkelt/sunt/proteinrikt å ta med seg som lunsj på jobb? Noe som IKKE trenger å tilbredes på noe som helst måte (som foreksempel en boks cottage cheese/kesam/en proteinbar som jeg forsåvidt begynner å bli litt lei av å spise som lunsj hveeer gang jeg er på jobb...)????

Jeg er veldig glad i å spise eple med peanøttsmør som et lite, men overraskende mettende mellommåltid. Hvis jeg ikke klarer å bestemme meg hva jeg vil ha til lunsj tar jeg med meg litt av alt av frukt, gresk yoghurt og riskaker og tar med masse peanøttsmør som jeg topper "alt" med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til noe enkelt/sunt/proteinrikt å ta med seg som lunsj på jobb? Noe som IKKE trenger å tilbredes på noe som helst måte (som foreksempel en boks cottage cheese/kesam/en proteinbar som jeg forsåvidt begynner å bli litt lei av å spise som lunsj hveeer gang jeg er på jobb...)????

Jeg er veldig glad i å spise eple med peanøttsmør som et lite, men overraskende mettende mellommåltid. Hvis jeg ikke klarer å bestemme meg hva jeg vil ha til lunsj tar jeg med meg litt av alt av frukt, gresk yoghurt og riskaker og tar med masse peanøttsmør som jeg topper "alt" med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kan man gjøre for å forebygge når man merker at man begynner å bli forkjølet? Ikke noe rennende nese enda, bare "tørrnyser" (vet det egentlig ikke er et ord, men nyser altså uten at det er noe.. snørr) og klør i halsen og slikt.

5-10,000UI om dagen med vitamin D3 samt probiotika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bytter man sete på landeveissykkel? Har et nytt sete, men skjønner ikke hvordan jeg tar av det gamle og setter på det nye. Det ser ut som det egentlig skal være enkelt, men får ikke til *føler seg dum*

[ATTACH]138923[/ATTACH] Løsne skruene(e) under setet. Husk å merke deg plasseringen på stanga om du vil ha det nye setet i samme posisjon :)

post-1129-14440976521684_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man sier ofte at man stagnerer med vektnedgang på for lite kcal, men hvorfor er det mange bikini jenter som er på under 1000 kcal, psmf med feks 500 kcal og anorektikere med kankje enda mindre, som blir kjempe tynne

Forbrenningen synker, og man må da spise mindre og mindre. Viss spiser dritlite vil man selvsagt gå ned i vekt, men man vil også fucke opp forbrenningen og hormonene sine. Og man vil miste mye muskelmasse. Det er derfor det er viktig å ta seg god tid, begynne høyt på kcal og gradvis skru ned. Da slipper man også å føle seg forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har relativt store legger, hva bør man gjøre for å få dem mindre. Jeg har såkalt "fotball legger", å sliter derfor med å finne jeans. Hvilke øvelser kan funke bra?

Tjaa, du kan slutte å spille fotball?:)

En kan forsåvidt ikke trene muskler til å bli mindre, men man kan via kosthold og ro, oppfordre kroppen til å bruke energien den har investert allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...