Jump to content

henriettehummel

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

About henriettehummel

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg tok brystforstørrelse der i januar. Kirurgene er veldig dyktige og jeg overlot alt av ansvar til han ang. størrelse, jeg sa kun at jeg ville ha noe som passet til kroppen min, rett og slett en praktsik størrelse. Resultatet er jeg kjempefornøyd med, og det var verdt hver krone!! Så anbefales på det sterkeste
  2. Takker for svar! Syntes egentlig bare morgenturen er en god måte å starte dagen på merker at vektene har blitt litt tyngre nå etter tre uker med litt mindra mat, men har ikke gått noe ned så er fortsatt fornøyd med å kunne løfte tungt! Går mye sulten, men dette er første gang jeg føler at viljen vinner over den lysten til å spise med en gang jeg blir sulten! Så utskeielser er ingenting av, utenom litt kontrollert pålørdagskvelden Søtsuget har blitt borte så å si, har jeg lyst på noe så er det ordentlig mat jeg sikler etter hehe og det er en god følelse Daglig ligger jeg på 1800-1900 kcal.(logger all mat) Min bmr er 1400 og vedlikehold, hvis jeg ikke husker helt feil er 2400 kcal Har veid meg en gang i uka(søndager) siden 1. påskedag da jeg begynte, så skal veie meg i morgen, men frem til forrige søndag så har vekttapet vært 1.4 kg
  3. Vek 67kg Høyde 163 Alder 21 Har et ønske om å bli litt mer fit, men ønsker ikke å miste noe muslekmasse, elsker å løfte tungt! En vanlig dag ser slik ut: Frokost: 1 Banan, 30gram mandler, 1 proteinshake,(Whey 100, 2 scoops) med 3dl skummet melk, Spiser denne frokosten annenhver dag, med denne: 1 boks avrent tunfisk i vann, med 20 gram majones (+salt&pepper) og 1 proteinshake,(Whey 100, 2 scoops) med 3dl skummet melk. Lunch: 80 gram havregryn, kokt med vann. to egghviter og 1 scoop whey100 vaniljeprotein, og vaniljeessens. Og et eple Middag: Varierer mellom To fileeter av enten torsk eller kylling, + 3-400 gram frosne grønnsaker( gulrøtter,brokkoli, blomkål) asparges osv. og litt ketchup. )) Etter styrketrening, så tar jeg to scoops med sjokoladeprotein (whey100) og blander med noen teskjeer med vann så det blir en proteinkrem. og hvis jeg har så kan det spises med en spetlompe og to teskjeer cottage cheese. nammmm. Trener styrke hver dage og går også så å si hver dag morgenkardio, 60 min før frokost. Hvordan ser dette ut? Setter pris på tilbakemeldinger! eirich @FrkHoel @LeanMachine
  4. Det går nok veldig fint! Jeg tok for akkurat to uker siden selv, dog over muskel. Jeg kan kategorisere meg sammen med deg mtp. Trening. Men du kjenner fort etter OP at hvile er det lureste. Du kommer deg sikkert oppetter noen dager for og gå turer og det er luksus bare det Hehe Som sagt har jeg over muskel, men jeg var tilbake og tok markløft og trente bein tungt 8dager etter OP, det sier litt om hvor ivrig jeg er , men det setter vel og et eksempel på at du MÅ ikke vente 6 uker. Vil jo ikke anbefale og trene så tidlig for det er mye større sjans for og 'ødlegge' noe man bruker 30k på... Har ikke turt dips enda, og jeg merker at brystmuskelene ikke er klar for det heller, men på lørdag tok jeg hangups igjen og det føltes Okei, og i går trente jeg tungt skuldre (skulderpress 20kg manual i hver hånd) så det går absolutt riktig vei! Hvor skal du gjøre det forresten? Størrelsen overlot jeg 100% til kirurgen, jeg gjorde det hos fornebuklinikken og er VELDIG fornøyd
  5. Hei! Merker det du sier, fryser mye lettere.. Og nå er det faktisk ubehagelig å fryse. Hehe men ellers så veldg fornøyd med resultatet så da er det vel bare og kle på seg har fått bittelitt kapsling i det ene brystet men har vel meg selv og takke som innbiller meg at jeg holder meg rolig.. Hehe
  6. Hei! Har vært igjennom operasjon i dag, og puppene mine er ganske kalde nå. Lurte på om noen andre har erfaring med det? Tror jeg har lest et sted at det ikke er uvanlig, men tar det lag tid før det går over? takker for svar ☺️☺️
  7. Gårsdagens brystøkt endte med ny pers i benkpress som nå står på 75kg!
  8. Til dere som tok silikon over muskel, hvor lang tid etter OP tok det før dere var tilbake på samme ant kg i feks, benkpress som før OP? har selv operasjon 19 januar og er veldig spent:)
  9. Hva var dine høydepunkter og nedturer? klare 70 kg i benkpress var absolutt et høydepunkt, kan ikke komme på noen nedturer, har holdt meg skadefri og veldig motivert Hvilke mål nådde du? egentlig så hadde jeg veldig generelle mål om å kun bli sterkere i alt. Hadde bare trent styrke i 9 mnd når 2014 begynte så var ikke helt sikker på hva jeg kunne fovente Beste treningsminner fra året? ALLE trenkngsøktene med kjæresten. Er i militæret med veldig lite perm, så all kvalitetstid med min bedre halvdel er gull verdt. Noe du vil klare før året er omme? Gjorde 2014 deg til en sterkere, bedre og mer selvsikker versjon av deg selv? Jeg har absolutt blitt et bedre menneske pga, styrketrening. Tidligere var jeg en litenfyllefant og var enormt usikker på meg selv og harde dårlig selvtillit, men alt dette har blitt forandret til det bedre, noe som og resulterte i en kjæreste Hva er målene for 2015? veldig enkelt her også, bli end sterkere, vil nå 80kg i benk og 140kg i markløft så er året komplett
  10. Hvordan er det du trener osv ? Jeg er over gjennomsnittet glad i styrketrening og ikke minst benkpress. Jeg skal på konsultasjon på onsdag og jeg har ikke lyst til at resultatet skal påvirke treningen i noe særlig
  11. Takk for svar, trodde det var sånn at man måtte slutte på p-pilla litt før operasjon, men greit å få avkreftet dette håper du er fornøyd, og tusen takk for svar
  12. Hei! Skal på konsultasjon 5.november på fornebuklinikken, og forhåpentligvis planlegge operasjon i januar. Jeg får vel svar på dette på kosultasjon, men lurte på om dere vet hvordan det fungerer med bruk av p-piller og operasjon? Jeg går på Cerazette som er en minipille og lurer på om det er noe annerledes da?
  13. Har trent styrke i 13mnd nå, og løftene jeg er nest fornøyd med er vel 1x 120kg i markløft 2x 60kg i benkpress og 2x80 kg i knebøy (ass2gras)
  14. Kan kroppen få sukkersjokk? i går så spiste jeg knekkebrød med peanuttsmør og nugatti, noe som jeg elsket før. Men reaksjonen ble den at jeg ble kvalm og kastet opp. Har aldri hatt denne reaksjonen før, men er lenge siden jeg har spist det i tillegg at kostholdet mitt består i mye proteiner til daglig og relativt sunt.
  15. Tusen tusen takk! skal absolutt prøve dette, for det er jo ganske enkle endringer så om dette fungerer så er det jo supert!! Er det kanskje et alternativ til brød?, for føler meg egentlig ganske oppblåst av dette, så har ikke spist brød siden januar.. )
×
×
  • Create New...