Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva lager man egentlig av lammekjøttdeig? Har en i frysern (kjøpt på impuls), men har ikke funnet noe fornuftig å bruke den til. :p

Lammeburger, køfte, kjøttboller, etc etc

Bare vær obs på at kjøttdeigen avgir en god del fett så det er greit å tømme panna underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på gjøvik og :) det er de tre jeg tenker på. Oslo, trondheim og bergen har også, men de er uaktuelle.. heldigvis et par mnd igjen å skaffe info og bestemme seg på!

Jeg går mine siste uker på Høyskolen i Gjøvik nå. Ikke som radiografstudent, men sykepleierstudent, og kan svare deg på eventuelle spørsmål du har om skolen og byen, om det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på gjøvik og :) det er de tre jeg tenker på. Oslo, trondheim og bergen har også, men de er uaktuelle.. heldigvis et par mnd igjen å skaffe info og bestemme seg på!

Går selv på radiograf i Trondheim og har det kjempe bra på studiet! Kan selvfølgelig ikke sammenligne med andre steder da jeg kun har gått her ;) Trondheim er iallefall en veldig fin studieby. Man skal jo ha samme kompetanse som ferdigutdannet radiograf uansett hvilken skole man har gått på, så om du studerer på uni eller høyskole skal strengt tatt ikke spille noen rolle for arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha byttet treningsprogram, hvor lenge kan jeg regne med å slite med DOMS etter hver treningsøkt.

Det kommer veldig an på hvaslags treningsfrekvens du har på de forskjellige øvelsene.

Kjører du knebøy fem ganger i uka vil du ha langt mindre DOMS enn om du kjører femten-splitt med knebøy to ganger i måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha byttet treningsprogram, hvor lenge kan jeg regne med å slite med DOMS etter hver treningsøkt.

Helt etter egen erfaring, men etter å ha gjort en økt to ganger blir jeg sjeldent støl av den igjen. Kan være støl i opptil 5 dager. Bytter program hver fjerde uke, så har blitt godt kjent med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da heter det ingenting å være kusinens barn something?

Å være sin kusines barn?

Nei, forholdet mellom din kusines barn og deg har ingen offisiell tittel. jeg kaller meg selv for tante til barna av de kusinene mine jeg er nærmest. Eventuelt kan man jo si filletante :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være sin kusines barn?

Nei, forholdet mellom din kusines barn og deg har ingen offisiell tittel. jeg kaller meg selv for tante til barna av de kusinene mine jeg er nærmest. Eventuelt kan man jo si filletante :)

Hmm ok. Faen så forvirrende :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...