Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert et helt teit spørsmål, men here goes: Er det vanlig å ta skulderpress med annenhver rep foran/bak nakken? Observerte det for første gang på trening i dag.

Fullførte personen øvelsene komplett eller halvveis? Hvis ca. halvveis mener jeg på at øvelsen heter Bradford press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Er det en vanlig greie å ta bak-nakken-skulderpress i knebøyracket?

Nope - rack er til for å curle i, vet du vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg burde gjøre i forkant av en PT-time? Har fått en enkelttime neste tirsdag, men treneren sa ingenting om jeg burde varme opp og sånt først. Tenker uansett det kan være greit å varme opp i forkant av timen, så får jeg mer ut av tiden? Skal gå gjennom baseøvelser sammen med henne, sånn at jeg føler meg tryggere på de :)

Er "PT-jomfru", og ganske så overrasket over at jeg i det hele tatt hadde guts til å gå bort og spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg burde gjøre i forkant av en PT-time? Har fått en enkelttime neste tirsdag, men treneren sa ingenting om jeg burde varme opp og sånt først. Tenker uansett det kan være greit å varme opp i forkant av timen, så får jeg mer ut av tiden? Skal gå gjennom baseøvelser sammen med henne, sånn at jeg føler meg tryggere på de :)

Er "PT-jomfru", og ganske så overrasket over at jeg i det hele tatt hadde guts til å gå bort og spørre :)

Hvis du skal gå igjennom baseøvelser så anbefaler jeg det å jobbe med mobiliteten før økten. Da vil du få mer igjen for de øvelsene du skal gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe jeg burde gjøre i forkant av en PT-time? Har fått en enkelttime neste tirsdag, men treneren sa ingenting om jeg burde varme opp og sånt først. Tenker uansett det kan være greit å varme opp i forkant av timen, så får jeg mer ut av tiden? Skal gå gjennom baseøvelser sammen med henne, sånn at jeg føler meg tryggere på de :)

Er "PT-jomfru", og ganske så overrasket over at jeg i det hele tatt hadde guts til å gå bort og spørre :)

Å møte opp klar og ferdig oppvarmet er god investering, da kan dere gå rett på øvelsene,uten å måtte bruke tid på å bli klar først. Litt dynamisk oppvarming attåt, and you should be golden (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datomerking på Questbars!?!? Dummeste spørsmål i historien:

Har to bars her. Den ene har utløpsdato "12/3/14" - jeg tenker da at dette er 12. Mars 2014. Men den andre har utløpsdato "12/18/14". Kjøpt på Gymgrossisten. Ape ikke forstå? Er dette slækk amærikansk datostæmpling eller?

Uansett ikke så farlig, jeg spiser de som er gått ut med flere år uten noe prob, smaker egentlig like godt, noen er bare tørre (ja, fant et lite lager på rommet som jeg helt hadde glemt, gått ut i 2012. Så var det protein- energy- og recoverybars da, men sikkert ganske lang holdbarhet på questbars også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun mener hos folkeregisteret ?

Bondejenta, fant dette når jeg logget inn på siden

Elektronisk flyttemelding kan tidligst leveres 14 dager før faktisk flyttedato. Hvis flyttedato er fram i tid, vil flyttingen ikke bli registrert i folkeregisteret før flyttedagen som er meldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun mener hos folkeregisteret ?

Bondejenta, fant dette når jeg logget inn på siden

Elektronisk flyttemelding kan tidligst leveres 14 dager før faktisk flyttedato. Hvis flyttedato er fram i tid, vil flyttingen ikke bli registrert i folkeregisteret før flyttedagen som er meldt.

Ah, takk! :)

Så det vil seie at eg i dag kan melde flytting med papirsøknad f.eks. den 1.juli, og at det då ikkje vert registrert før den datoen?

Eller er eg berre dårleg til å tolke?:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla

Datomerking på Questbars!?!? Dummeste spørsmål i historien:

Har to bars her. Den ene har utløpsdato "12/3/14" - jeg tenker da at dette er 12. Mars 2014. Men den andre har utløpsdato "12/18/14". Kjøpt på Gymgrossisten. Ape ikke forstå? Er dette slækk amærikansk datostæmpling eller?

12/3/14 blir 3, desember 2014

12/18/14 blir 18, desember 2014;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, takk! :)

Så det vil seie at eg i dag kan melde flytting med papirsøknad f.eks. den 1.juli, og at det då ikkje vert registrert før den datoen?

Eller er eg berre dårleg til å tolke?:blush:

Slik jeg skjønner det kan du da levere flyttemelding tidligst 17.juni elektronisk. Usikker på hvordan det er på papir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Noen tips til hvordan man kan begynne å trene olympiske løft? Jeg kan teknikken på frivending og løfter 30 kg på den, men jeg merker at jeg klarer mer, men jeg tør ikke... Har også lyst til å lære meg snatch, men igjen så er jeg litt pyse

Heisann! Det er eit eiga underforum for vektløfting (olympiske løft). Dersom du spør der får du nok svar frå folk som har peiling! :) (Og Snatch er kjempegøy!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...