Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Takk for svar, det virker fornuftig, og var igrunnen det jeg hadde begynt å mistenke var meninga. Det skulle kommet litt klarere fram i artikkelen siden flere har lurt på det samme. Da blir det fullt program fremover. Vil tro det blir rimelig vilt om noen uker når det blir knebøy, beinpress, markløft OG benkpress på samme dag, 3 ganger i uka, i tillegg til alt det andre. Pust og pes! :eek::dead:

Neida, kommer til å bli så koselig så(:

Tenk på alle resultatene treninga kommer til å gi!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, kommer til å bli så koselig så:)

Tenk på alle resultatene treninga kommer til å gi!:D

Hehe :)

Liker programmet bra hittil, og det er mange ulike øvelser å bryne seg på. Syns jeg ser litt forskjell på kroppen etter bare 3 uker, som er motiverende. Sikkert mest fordi jeg startet på null, men likevel :p (link til loggbok under avataren til venstre)

Håper bare knærne mine takler knebøy, er litt nervøs for det, men får begynne på "pingle" igjen, som med benk tidligere, og prøve å få inn en okay teknikk først med bare stanga, eller eventuelt litt mer om det skulle vise seg for lett.

Hvis jeg fortsetter med dette programmet 3 ganger i uka, og fortsetter å spise fornuftig (forbruket av kylling, egg og melk har gått opp noe kriminelt siste måneden), burde kroppen se vesentlig bedre ut til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange her som ljuger på seg(og andre) resultater som er så avsindige at alle nødvendigvis ser at det er rein bullshit?

Tar to eksempler som var så åpenbare at jeg ikke har fått dem ut av hodet. (nei, de er ikke nylige dersom dere har en stalker i dere som har lyst til å finne ut hvem jeg snakker om)

Person a skryter av sin kjæreste, random i en tråd som strengt tatt absolutt ikke handler om saken, om hvordan dette er en skikkelig mannemann som simpelthen oser testosteron og er så sikker på seg selv at alle damene smelter rundt ham. Har også nedlagt et 3-sifra antall damer, og fremstår så alfa at en får jo lyst til å snu i døra og ligge med fyren sjæl.

Ved en seinere anledning så får man jo se bilde av fyren, og uten å være fornærmende på noen måte så må det være lov til å si at han er kort, lubben og fremstår mer som han fyren som ikke akkurat blei valgt først på fotballaget. Ikke stygg, det er jo bare teit å si... Men veldig erketypisk den typen som ville prøvd å finne daten på nettet da "real life" er utelukket.

Person b snakker om hvordan han, for noen år siden, når han nå er 18, løp 3000 meter på rundt 8:40. Strengt tatt ikke et "umulig" tall, men dette her var jo ikke noe han "dreiv" med, han var bare generelt i "grei" form.

Altså, jeg skjønner at folk ikke utfordrer de direkte løgnene... for det er jo bare å være megadouche, hvilket jeg tross alt er, men hvis du skal skryte på deg/andre ting... gjør det iallefall sånn at folk er i nærheten av å kunne tro på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange her som ljuger på seg(og andre) resultater som er så avsindige at alle nødvendigvis ser at det er rein bullshit?

Tar to eksempler som var så åpenbare at jeg ikke har fått dem ut av hodet. (nei, de er ikke nylige dersom dere har en stalker i dere som har lyst til å finne ut hvem jeg snakker om)

Person a skryter av sin kjæreste, random i en tråd som strengt tatt absolutt ikke handler om saken, om hvordan dette er en skikkelig mannemann som simpelthen oser testosteron og er så sikker på seg selv at alle damene smelter rundt ham. Har også nedlagt et 3-sifra antall damer, og fremstår så alfa at en får jo lyst til å snu i døra og ligge med fyren sjæl.

Ved en seinere anledning så får man jo se bilde av fyren, og uten å være fornærmende på noen måte så må det være lov til å si at han er kort, lubben og fremstår mer som han fyren som ikke akkurat blei valgt først på fotballaget. Ikke stygg, det er jo bare teit å si... Men veldig erketypisk den typen som ville prøvd å finne daten på nettet da "real life" er utelukket.

Person b snakker om hvordan han, for noen år siden, når han nå er 18, løp 3000 meter på rundt 8:40. Strengt tatt ikke et "umulig" tall, men dette her var jo ikke noe han "dreiv" med, han var bare generelt i "grei" form.

Altså, jeg skjønner at folk ikke utfordrer de direkte løgnene... for det er jo bare å være megadouche, hvilket jeg tross alt er, men hvis du skal skryte på deg/andre ting... gjør det iallefall sånn at folk er i nærheten av å kunne tro på deg.

Hvorfor gidde å bry seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det treningstights som ikke blir gjennomsiktig når man trener bein og begynner å bli litt varm? Ikke-sportstøy er også uaktuelt siden da får man bremsespor (se store gutter trene bein). Jeg er ikke akkurat komfortabel med å vise fram undertøyet nei. Kompresjonstights er verstingen, men de andre viser like mye etter en stund de også (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten inneholder like mange kcal selv om du moser maten, men kroppen bruker mindre energi på å fordøye den.

ja da kommer vel begrepet GI inn,som henger sammen med hvor mye energi kroppen bruker på å fordøye maten. Er personlig for lav GI mat, altså mat hvor kroppen bruker mye energi på å fordøye. Smoothies å sånn er altså ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så lenge bilen er skodd etter kjøreforholdene, så har du lov til å kjøre med vinterdekk.

Er det fare for glatt (les: is) veibane plikter du å legge om. Selv om det er en måned igjen til 1. nov.

Fint, jeg begynte å lure. Mange som har sagt det samme, så jeg tror jeg bare måtte dobbeltsjekke. Har noen ganger inntrykk av at 'fasiten' ligger på FB, vet ikke hvorfor. Men da skal jeg legge om på bilen i dag gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, jeg begynte å lure. Mange som har sagt det samme, så jeg tror jeg bare måtte dobbeltsjekke. Har noen ganger inntrykk av at 'fasiten' ligger på FB, vet ikke hvorfor. Men da skal jeg legge om på bilen i dag gitt :)

Vi er den nye kvinneguiden, veit du :p

Finner du det ikke på kvinneguiden, mammaforum eller fitnessbloggen... da må du på de sære delene av nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...