Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er det noe forskjell på rå kakao og vanlig/bakekakao ernæringsmessig? Oddis

Har helt crush på kakao fortida. 5dl melk, 1ss sukrin+, 1ss sukker, 3ss bakekakao <3

Øvrige tips og triks?

Tviler på at det er noe særlig forskjell på makroer om det er 100% kakao du bruker. Men de fjerner noe fra kakaoen som har visst endel positive effekter. Rå kakao smaker mye mer bittert enn vanlig kakao. Er ikke noe stor kakao fan selv så har ikke undersøkt så nøye. Har en boks med økologisk råkakao som jeg ikke likte om noen vil ha :) (mulig den har godt ut på dato...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAH linker uten bilde er som en stor rød knapp! :grumpy:

Jeg vet iallefall hva jeg skal etter jobb... *rive av sengetøyet lufte madrasser hive ut puter og dyner støvsuge senga sterilisere nytt sengetøy* og mest sannsynlig *ikke tørre å legge meg aldri få sove igjen*

This thread just ruined my life :cry:

Bare hyggelig du :)

Anbefaler deg å sjekke videoen jeg postet. Om hvordan man blir kvitt frykten for edderkopper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at næringslivstopper er så foklusert på å konkurrere i kondisjons/utholdelsesidretter, jfr Birken, Skarverennet, Vasaloppet, Oslo Maraton?

Jeg skjønner greia med konkurranseinstinkt, men hvorfor akkruat utholdenhetsidretter som dette?

Kikker innom DN Aktiv av og til, mest for å kunne smile litt, men det er jo 95 pst relatert til løping, sykling og ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trendy. Det skal være litt ekstremt. Enten det er Birk, maraton, fjellbestigning eller vandring i arktis.

Jo, ser den, men dette har jo vart i 15-20 år.

Og man skulle jo tro at styrkeidretter var godt egna til dette også. Ikke det at jeg vil ha gymmet fylt av middelaldrende direktører med egoer som er større enn de innbilte latsa deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...