Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg beklager om dette har blitt spurt om før, men jeg hadde ikke sjans til å lese gjennom 144 sider.

Stanga som som regel brukes til knebøy, markløft, benkpress osv veier 20 kg, men den mindre stanga man finner på de fleste sentre, som går i sikk-sakk på en måte... Hva veier den? Og har disse stengene noe navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager om dette har blitt spurt om før, men jeg hadde ikke sjans til å lese gjennom 144 sider.

Stanga som som regel brukes til knebøy, markløft, benkpress osv veier 20 kg, men den mindre stanga man finner på de fleste sentre, som går i sikk-sakk på en måte... Hva veier den? Og har disse stengene noe navn?

Regner med du sikter til EZ-bar?

ez-bar.jpg

Skriv ut side - Hvor mye veier en EZ-stang?

Mener den der jeg trener er 10 kg, men ser ut som de kan variere i vekt fra 6-20 kg, så enkleste er vel å ta den med deg på vekta og sjekke selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du sikter til EZ-bar?

ez-bar.jpg

Skriv ut side - Hvor mye veier en EZ-stang?

Mener den der jeg trener er 10 kg, men ser ut som de kan variere i vekt fra 6-20 kg, så enkleste er vel å ta den med deg på vekta og sjekke selv :)

Takk for svar! Jeg skal veie den på treningssenteret og bare gi blaffen i at jeg sikkert ser kjempedust ut da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Jeg skal veie den på treningssenteret og bare gi blaffen i at jeg sikkert ser kjempedust ut da ;-)

Ser jo ikke dust ut i det hele tatt om du veier deg selv først, også deg selv med stanga og bare trekker fra. Ingen som reagerer på at du sjekker at vekten på ting stemmer :)

Mye unøyaktige og litt smårare vekter der jeg trener hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ikke dust ut i det hele tatt om du veier deg selv først, også deg selv med stanga og bare trekker fra. Ingen som reagerer på at du sjekker at vekten på ting stemmer :)

Mye unøyaktige og litt smårare vekter der jeg trener hvertfall.

Jeg har opptil flere ganger hengt ting i kabeltrekk for å finne ut hva de veier. Får noen rare blikk, men zero fucks given.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste støvsugerposer har vel en type autolock for å forhindre at støvet i posen forsvinner ut igjen...

Men tja.. hvis posen forblir åpen, og edderkoppen ikke dør av behandlingen den har fått...

så skal du nok ikke se bort fra at den nå har vokst seg stor, fått en to-trehundre avkom, veit hvor du bor og nå kommer for å ta deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste støvsugerposer har vel en type autolock for å forhindre at støvet i posen forsvinner ut igjen...

Men tja.. hvis posen forblir åpen, og edderkoppen ikke dør av behandlingen den har fått...

så skal du nok ikke se bort fra at den nå har vokst seg stor, fått en to-trehundre avkom, veit hvor du bor og nå kommer for å ta deg.

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste støvsugerposer har vel en type autolock for å forhindre at støvet i posen forsvinner ut igjen...

Men tja.. hvis posen forblir åpen, og edderkoppen ikke dør av behandlingen den har fått...

så skal du nok ikke se bort fra at den nå har vokst seg stor, fått en to-trehundre avkom, veit hvor du bor og nå kommer for å ta deg.

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHA så slemt svarXD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Du kan nok ta det helt med ro.

Mest effektive du kan gjøre, er å bare fortsette med støvsuginga. Da begraver du edderkoppen, og forhindrer den fra å kunne grave seg ut av støvet og skiten. Men hvis du stopper å støvsuge rett etter at du har sugd den opp, så er det en liten sjangs for at den potensielt kan kravle ut av støvsugeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de spiser ikke plast. Må huske at edderkopper ikke engang har kjever :p

(jepp, hadde lab om arachnider på universitetet på fredag :) )

Enkleste for deg nå, så du kan støvsuge snart.. Er bare å skru på støvsugeren og la den gå i noen minutter... og så kanskje støvsuge litt i gangen (blir mye dritt der fort ;) ) da har du blitt kvitt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:happy: Da kan jeg sove trygt i natt også, om enn noe flau :X3::hilarious: Så skal jeg støvsuge gangen om en stund :D Teppegulv, hund og grus er bra edderkoppmat det da :D Takk for svar :D

(Jeg hadde aldri i verden turt å forske på sånne ting o_O jeg etterlot ullteppet mitt til edderkopper i ett helt år jeg, fordi de hadde okkupert det i kjellern :( Dagen jeg flytta fra det huset var det farmor som måtte ta teppet xD :oops: De kan (på nåde) få lov å bo i kjellern så lenge de gjemmer seg da jeg kommer :p:lol::X3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...