Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får skikkelig vondt av å spenne meg opp til knebøy. Virker som smerten, eller svien sitter i bicepsen. Hjelp, hvordan fikser jeg dette så jeg får bøyet igjen? ;(

Hvordan holder du i stanga? Har du særlig fleksible skuldre? Kan hende du har et grep som ikke går helt overens med hvor fleksibel du er i skuldrene, og da kan jo ting komme i klem og skape ubehag, f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mister jenter puppene av og trene bryst? eller blir de mindre

Hvis jentene trener knallhardt og ligger i kaloriunderskudd,vil nok noen av kaloriene tas fra brystområdet,så da vil bryststørrelsen gå ned, da brystet for det meste er bestående av fettvev.

Men på den andre siden burde trening av brystet(pec major etc)utenfor kaloriunderskudd, føre til at omkretsen rundt brystet øker, noe som kan være med på å gi inntrykket av større bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke samme farge, men må være akkurat den ja :p Har nemlig lagt min elsk på akkurat den typen :love: Har en fra før av, menne planen var julegave (og en reserve til meg) :p

Men hvis du har en fra før av, vet du ikke hvor den er kjøpt? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan holder du i stanga? Har du særlig fleksible skuldre? Kan hende du har et grep som ikke går helt overens med hvor fleksibel du er i skuldrene, og da kan jo ting komme i klem og skape ubehag, f.eks

Smalt, nei ikke særlig fleksible skuldre - bør kanskje nevne at jeg har en sykdom som rammer høyresiden min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp den retrogreia er allerede sendt mail på :p var den jeg fant også, men det var en utgått vare som de ikke skulle ta inn mer :(

Den andre der :

[ATTACH=full]65299[/ATTACH]

SÅNN vil jeg ha!!! Menne finner ikke ut hvor de selger sånt :roflmao: Menne skjønte ikke hvordan den siden funka jeg :huh::oops:

Jeg har to sånne.... jeg fikk kjøpt av ei venninne sin ungdomsbedrift for et par år siden. Kan høre med henne om de fikk solgt alle, og eventuelt hvor de fikk tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...