Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du gidder ikke å høre med venninna di? :) Hadde vært greit med norskbutikk :lol:

De er veldig vanskelige å få tak i i norge, det der var linken jeg fikk av henne:) Forsto det slik at der er en del rettigheter rundt det å distribuere akkurat den typen der, og at det er det som gjør de vanskelige å finne i norge:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig vanskelige å få tak i i norge, det der var linken jeg fikk av henne:) Forsto det slik at der er en del rettigheter rundt det å distribuere akkurat den typen der, og at det er det som gjør de vanskelige å finne i norge:p

o_O Skjønner ikke at de skal gjøre akkurat DEN typen vanskelig, er jo eneste som virkelig er gode jo :huh::cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men klarte ikke heelt å lese meg frem til hva det kosta med shipping osv :p Så om jeg bestiller 4 så kommer jeg godt under tollgrensa, for shipping kommer vel ikke med på den grensa? :p

Shipping er ikke med på den tror jeg:) 4 x 35 er 140, tollgrensa er vel på 200 på alt er det ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp den retrogreia er allerede sendt mail på :p var den jeg fant også, men det var en utgått vare som de ikke skulle ta inn mer :(

Den andre der :

[ATTACH=full]65299[/ATTACH]

SÅNN vil jeg ha!!! Menne finner ikke ut hvor de selger sånt :roflmao: Menne skjønte ikke hvordan den siden funka jeg :huh::oops:

Butikkene som selger kjøkkenutstyr.. :p Jernia feks? og slike? Sist jeg så en slik var vell på SirkusShopping :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikkene som selger kjøkkenutstyr.. :p Jernia feks? og slike? Sist jeg så en slik var vell på SirkusShopping :p

Nå har jeg shoppet meg fattig på amazon :joyful: Tror jeg har sett i alle butikker jeg har vært innom i hvertfall i 2 år nå :p Men har ikke vært innom SirkusShopping enda riktignok :p

Jernia har jeg ikke sett den typen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg shoppet meg fattig på amazon :joyful: Tror jeg har sett i alle butikker jeg har vært innom i hvertfall i 2 år nå :p Men har ikke vært innom SirkusShopping enda riktignok :p

Jernia har jeg ikke sett den typen :p

De har en ny knallbra butikk for kjøkkenutstyr der!:) Sjekk det ut ;) De har alt og mer :p

Sku ha lura noen i isdisken og rappa den skjeia. Løpt som faen!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, jeg har vært hos idrettsmassør og fått massert nakke og rygg. Han sa jeg ikke måtte trene i dag, og jeg glemte å spørre hvorfor. Så hvorfor?

Kan ikke se noe grund for hvorfor du ikke kan trene. Jeg får både beskjed av min massør og kiropraktor jeg kan trene rett etter på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se noe grund for hvorfor du ikke kan trene. Jeg får både beskjed av min massør og kiropraktor jeg kan trene rett etter på :)

Det kan jeg fortelle deg, fordi nå går verden rundt og jeg spyr og har hodepine og grøsselig vondt i nakken. Trenger ikke treningsverk i tillegg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg fortelle deg, fordi nå går verden rundt og jeg spyr og har hodepine og grøsselig vondt i nakken. Trenger ikke treningsverk i tillegg:p

Herlig;D da funker det!:p|

Kan sammenlignes med ei knallhard treningsøkt..Avfallstoffer, knuter og alt blir jo skylla ut/rett på med pur makt :p det skader jo musklaturen til en viss grad..Let it heal ;p Holder man på oppi nakken er det en ett par punkter som fucker litt med balansen når det blir påvirka slik...Dog syns jeg det er rart du fortsatt er svimmel da :s...

Husker jeg skulle reise meg fra bordet etter knallhard dypvevsmassasje og akupunktur så holdt jeg på å besvime, kaste opp og drite på meg i samme slengen xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig;D da funker det!:p|

Kan sammenlignes med ei knallhard treningsøkt..Avfallstoffer, knuter og alt blir jo skylla ut/rett på med pur makt :p det skader jo musklaturen til en viss grad..Let it heal ;p Holder man på oppi nakken er det en ett par punkter som fucker litt med balansen når det blir påvirka slik...Dog syns jeg det er rart du fortsatt er svimmel da :s...

Husker jeg skulle reise meg fra bordet etter knallhard dypvevsmassasje og akupunktur så holdt jeg på å besvime, kaste opp og drite på meg i samme slengen xD

Mja, jeg tror jeg har ett snev av krystallsyken som gjør at jeg fortsatt er ganske svimmel.

Dessuten har jeg influensa og har tante rød på besøk, så jeg har hatt en skikkelig deilig dag:finger: (y):dead:

On another note er jeg skikkelig dårlig og jeg vil bare krasje i nærmeste godterihylle. jeg har derfor bestemt meg for å oppkarbe.

Jeg er ikke flink på å oppkarbe, og jeg orker ikke koke ris eller poteter.

GÅR HVETEBOLLER BRA?? HVOR MANGE KALORIER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...