Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For kvinner? :S Finnes det? Hva er forskjellen fra en vanlig? :p Google olympisk vektstang så får du opp masse.

Konkurranse stengene som kvinner bruker har en mindre diameter enn de mennene bruker. Hvor mye forskjellen er og hvor du får kjøpt de vet jeg ikke.

For kvinner? :S Finnes det? Hva er forskjellen fra en vanlig? :p Google olympisk vektstang så får du opp masse.

De har litt mindre diameter. 3 mm tror jeg :p Og så veier de 15 kilo :) Tenkte kanskje det er lettere for meg og mine miniatyr hender å få bedre grep på de. Til og med XS i løftehansker er for store :(

Hmm.. Hva har skjedd med diett.no? Jeg finner ikke Chocorite og mange andre matvarer.. De er bare borte :(

Ikke du heller?! Får du logget inn uten problemer forresten? Igår fikk jeg ikke logget inn i det hele tatt, og idag da jeg fikk var det flere matvarer som var borte.

Ikke du heller?! Får du logget inn uten problemer forresten? Igår fikk jeg ikke logget inn i det hele tatt, og idag da jeg fikk var det flere matvarer som var borte.

Fikk heller ikke logget inn i går :eek: Hmm.. Hva er det som foregår? :p Får logge på myfitnesspal til det løser seg :) Selv om de påstår jeg skal ha 70g protein hver dag..

Annonse

Fikk heller ikke logget inn i går :eek: Hmm.. Hva er det som foregår? :p Får logge på myfitnesspal til det løser seg :) Selv om de påstår jeg skal ha 70g protein hver dag..

Hmm.. Merkelig :confused: Stod det at du hadde feil brukernavn eller passord? Hehe, godt å ha en backupside da! Proteinanbefalingene til de sidene der kan vel egentlig bare ryke og reise :p

hehe. Dette kan du justere selv da...

Hmm.. Merkelig :confused: Stod det at du hadde feil brukernavn eller passord? Hehe, godt å ha en backupside da! Proteinanbefalingene til de sidene der kan vel egentlig bare ryke og reise :p

Ja, jeg prøvde 3 ganger med samma passordet.. Så prøvde jeg å variere med små og store bokstaver :p Funka ikke..

Ja.. skal ha det dobbelte av 70 pluss litt til liksom :p

Ja, jeg prøvde 3 ganger med samma passordet.. Så prøvde jeg å variere med små og store bokstaver :p Funka ikke..

Ja.. skal ha det dobbelte av 70 pluss litt til liksom :p

Da er det iallefall noe tull med selve siden, ikke oss! :p

Da er det iallefall noe tull med selve siden, ikke oss! :p

Vet det , jeg følger ikke myfitnesspal slavisk ;) Følger nesten bare fitnessbloggen slavisk..:whistle::cautious:

¨Har ikk vært der på evigheter og fikk logga inn der jeg nå uten noe tulll

Annonse

Om ei jente stiller på opptak til befalskole, og vil ta pull-ups på "guttemåten"...blir hun da sammenligna med de andre jentene i antall reps, eller blir hun sammenligna med guttene? Altså jentekravet til en 6-er er 20 pull-ups (men liggende kroppsheving til bom) mens guttekravet til en 6-er er 14, men vanlige pull-ups. Min logikk sier jo at man blir vurdert etter typen pull-ups, ikke etter kjønn... men er ikke alltid min logikk er riktig, sååå noen som vet?

Fremdeles matvarer som er borte.. Activate Selolje og chocorite blant annet.. :p

du må bare legge det inn igjen så lagres det. Jeg har lagt inn mager cc og kyllingfilet stekt uten fett idag og det ble lagret. Håper sida blir i orden snart. Avhengig!

Jeg driver og rydder i skap for å kaste ting, og fant en ny og ubrukt vannpipe jeg hadde glemt av. Skulle til å legge den ut på finn.no, da det plutselig slo meg at det kanskje ikke er de som vil ha den, som jeg vil ha på besøk? :confused: Kaste den i stedet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...