Gå til innhold

14 - TINE med ny matserie


Chrsyre

Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at TINE kommer med en ny serie mellommåltider fra 17. februar. Bestående av cottage cheese, havregrøt og gresk yoghurt med diverse müsli/bær/nøtter i lokket. Har ikke sett noen nevne det her i forumet, så er det ingen andre som har fått det med seg?

http://www.tine.no/produkter/merkevarene-vare/14

For min del er det ihvertfall en gladnyhet! Har ikke spist cottage cheese på skolen siden de fikk nye bokser fordi det ble uhendig med de store. Er også litt spent på denne havregrøten..

Hva tror medlemmene om den kommende serien? :D (Noen som har smakt dem kanskje? Står at de er å finne på Narvesen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare smak cottage cheese-varianten med chilimandel. Smakte høgg!

Jeg elsker cottage cheese, spiser masse av det hele tiden, og syntes dette var en gla'sak i utgangspunktet. Jeg skal gi det én sjanse til, og smake på en annen variant før jeg bannlyser den helt.

Men konklusjonen min: Cottage cheese'n var tørr og smakløs. Chili ble helt feil. Noe salt, og noe søtt blandet seg også inn. Det hele ble tørre smuler i ganen og mellom tennene, med en skarp bismak av chili. Fristet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Skal teste den med gresk yoghurt - men jeg spiser ikke musli, så det er litt bortkasta penger. Tåler ikke nøtter, så kan omtrent ikke spise noen av de, og det er jo ganske kjipt.. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare smak cottage cheese-varianten med chilimandel. Smakte høgg!

Jeg elsker cottage cheese, spiser masse av det hele tiden, og syntes dette var en gla'sak i utgangspunktet. Jeg skal gi det én sjanse til, og smake på en annen variant før jeg bannlyser den helt.

Men konklusjonen min: Cottage cheese'n var tørr og smakløs. Chili ble helt feil. Noe salt, og noe søtt blandet seg også inn. Det hele ble tørre smuler i ganen og mellom tennene, med en skarp bismak av chili. Fristet? :D

Seriøst? :eek: Så skuffende. Synes egentlig ikke den chiligreien hørtes noe fristende ut uansett da jeg ikke kan fordra sterk mat eller krydder, men jeg tror jeg skal gi den andre et forsøk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? :eek: Så skuffende. Synes egentlig ikke den chiligreien hørtes noe fristende ut uansett da jeg ikke kan fordra sterk mat eller krydder, men jeg tror jeg skal gi den andre et forsøk. :D

Cottage cheese som ikke er i sin øh..."rene" form, har en tendens til være tørr, synes jeg. Men skal også teste den andre. Nedturen ble nok ekstra stor fordi jeg ikke leste på innholdet, så jeg var ikke forberedt på hva som ventet meg av smaker:cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her og nøtteallergisk.. kjipt med lite alternativer med det tatt i hensyn:( En cc med nøttefri granola med tørkede bær ville vært perfekt:)

Noen som har link til havregrøtene? Finner kun yoghurten og cottage cheese:(

Tror ikke havregrøtene kommer ut helt ennå. De ligger gjerne litt etter med dem ettersom yoghurten og ccen er det eneste som er i salg nå (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da bryter jeg nyttårsforsettet mitt, og det er jo helt unødvendig med sukker i anyways! Det handler om prinsipp for min del. :)

Når man linker til en artikkel fra fitnessbloggen på fitnessbloggens forum. :cool: Anywho http://fitnessbloggen.no/hvordan-ville-det-sett-ut-om-banan-blabaer-og-egg-hadde-ingredienslister/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...